آشپزی

طرز تهیه پاستا گوشت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاستا گوشت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا با گوشت

پاستا با گوشت چرخ کرده یکی از محبوب ترین غذاهای ایتالیایی است که امروزه به عنوان یک غذای بین المللی در سرتاسر دنیا تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه پاستا با گوشت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا 1 بسته
گوشت چرخکرده 250 گرم
پیاز 1 قطعه بزرگ
آب گوشت 1 قطعه
گوجه فرنگی 5 تکه
کره 10 گرم
روغن، نمک و فلفل کافی
فلفل قرمز و پارمزان کافی

طرز تهیه پاستا با گوشت

مرحله اول

برای تهیه ماکارونی با گوشت چرخ کرده در ابتدای کار پیاز را نگینی خرد می کنیم سپس ظرف مناسبی روی اجاق می گذاریم و کمی روغن اضافه می کنیم. سپس پیاز را اضافه کرده و به مدت 3 دقیقه تفت دهید.

مرحله دوم

وقتی پیاز روشن و شفاف شد، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و خوب تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند. در همین حین گوجه ها را پوره کرده و به تابه اضافه کنید.

سطح سوم

در این مرحله کره را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و پاپریکا به تابه اضافه کنید و مواد را کمی تفت دهید تا یکدست شوند و نیمی از آب اضافی پوره گوجه فرنگی گرفته شود.

مرحله چهارم

حالا ماهیتابه را از روی حرارت بردارید. در مرحله بعد یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر می کنیم و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب شروع به جوشیدن کند، سپس 1 قاشق چایخوری نمک و 1 قاشق غذاخوری روغن را به آب در حال جوش اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پاستا را به قابلمه اضافه کنید و اجازه دهید حدود 10 دقیقه بپزد. پس از این مدت پاستا را آبکشی کرده و با مخلوط گوشت چرخ کرده به قابلمه اضافه کنید.

مرحله ششم

حالا دوباره تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و 5 دقیقه هم بزنید تا آب اضافی داخل تابه کشیده شود. در آخر پاستا را در ظرف مورد نظر می ریزیم و روی آن را با پارمزان تزئین می کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا