آشپزی

طرز تهیه پنیر ماسکارپونه با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پنیر ماسکارپونه را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پنیر ماسکارپونه

پنیر ماسکارپونه یکی از پنیرهای خوشمزه ایتالیایی است که برای تهیه انواع دسر و شیرینی از آن استفاده می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پنیر ماسکارپونه برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای پنیر ماسکارپونه
کرم رنگ 200 گرم
سرکه سفید 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پنیر ماسکارپونه

مرحله اول

برای تهیه پنیر ماسکارپونه خانگی ابتدا قابلمه مناسبی را انتخاب می کنیم سپس قابلمه را روی حرارت بسیار ملایم یا بخار کتری در حال جوش می گذاریم و خامه صبحانه را داخل قابلمه می ریزیم.

مرحله دوم

حالا خامه را هم بزنید تا کاملا آب شود. سپس گاهی خامه را هم می زنیم سپس با دماسنج دمای خامه را به 90 درجه سانتی گراد می دهیم و در صورت نبود دماسنج 15 دقیقه زمان می دهیم.

سطح سوم

در این مرحله بعد از 15 دقیقه که خامه داغ شد، سرکه سفید را اضافه کنید و هم بزنید تا خامه بریده شود. بعد از آن خامه را از روی اجاق برداشته و بعد قوطی مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله چهارم

حالا یک پارچه نخی تمیز روی جعبه می گذاریم و با دست با فشار کم پارچه را به داخل جعبه هدایت می کنیم. سپس یک کیسه پول دور قوطی می گذاریم تا هنگام ریختن پنیر ماسکارپونه پارچه را بگیرد.

مرحله پنجم

در این مرحله پنیر ماسکارپونه را داخل پارچه می ریزیم سپس می گذاریم پنیر ماسکارپونه کاملا خنک شود. سپس درب قوطی را می بندیم و به مدت 24 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا سفت شود.

مرحله ششم

در این مرحله توجه داشته باشید که از آب پنیر ماسکارپونه باقی مانده در جعبه می توان برای دسرهایی که پنیر دارند استفاده کرد. توجه داشته باشید که پنیر ماسکارپونه خانگی را می توان به مدت 3 روز در یخچال نگهداری کرد.

مرحله هفتم

نکته دیگر اینکه برای نگهداری پنیر ماسکارپونه در فریزر، کمی شکر داخل خامه می اندازیم تا بافت پنیر از سرما خراب نشود. سرگرمی روز بعد از 24 ساعت این پنیر خوشمزه را از یخچال خارج کرده و استفاده می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا