آشپزی

طرز تهیه پیاز داغ کاراملی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه پیاز داغ کاراملیزه

فلفل قرمز کاراملی یکی از انواع ادویه های غذایی است که نقش موثری در خوش طعم شدن غذا دارد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پیاز داغ کاراملیزه برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای پیاز کاراملی داغ
پیاز 5 تکه
نمک 1 قاشق غذاخوری
کره کافی
اب کافی

طرز تهیه پیاز داغ کاراملیزه

مرحله اول

برای تهیه پیاز داغ کاراملی شده به روش مونتاژی، در ابتدای کار پیازها را به صورت خلالی بسیار نازک برش می دهیم و کنار می گذاریم، سپس یک قابلمه را تا نیمه از آب پر می کنیم و روی حرارت می گذاریم تا آب به نقطه جوش برسد. .

مرحله دوم

حالا نمک را به قابلمه اضافه کنید و وقتی آب به جوش آمد پیازهای خلالی شده را به قابلمه آب در حال جوش اضافه کنید و اجازه دهید پیازها به مدت 10 دقیقه در آب جوش بمانند تا شیشه ای شوند سپس در آبکش بریزید.

سطح سوم

سپس پیازها را با آب سرد بشویید و بگذارید آب اضافی آن کاملا کشیده شود. حالا پیازهای آبکش شده را روی یک پارچه نخی تمیز پهن کنید و آب و رطوبت اضافی آن را با دستمال کاملا جدا کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله مقدار زیادی روغن مایع در تابه مناسبی ریخته و تابه را روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا روغن خوب داغ شود. حالا پیازهای خشک را به تابه اضافه کنید، سپس به مدت 15 دقیقه با حرارت زیاد تفت دهید.

مرحله پنجم

بعد از این مدت حرارت را کم کنید و اجازه دهید پیازها به مدت 15 دقیقه در روغن بماند تا کاملا قرمز و طلایی شوند. پیازها را حتماً مدام هم بزنید تا یکدست سرخ شوند و نسوزند.

مرحله ششم

وقتی پیاز خوب سرخ شد، آن را از روغن خارج کرده و در آبکش بریزید تا روغن اضافی آن کاملا گرفته شود. در نهایت می توانید از پیاز سرخ شده در غذاهای مختلف یا به عنوان پیش غذا استفاده کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا