آشپزی

طرز تهیه پیتزا برگر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پیتزا برگر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پیتزا برگر

پیتزا برگر یکی از خوشمزه ترین غذاهای فیوژن بین المللی است که می توان آن را در دستور العمل های مختلف تهیه کرد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه پیتزا برگر برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
نان های مینی همبرگر 8 عدد
گوشت چرخکرده 300 گرم
قارچ 100 گرم
فلفل 1 قطعه
پیاز 1 قطعه بزرگ
پیتزا با پنیر 1 فنجان
سس گوجه 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
زردچوبه، آویشن و کره کافی

طرز تهیه پیتزا برگر

مرحله اول

من آماده می کنم پیتزا برگر خوشمزه در ابتدای کار پیاز را پوست گرفته و نگینی خرد می کنیم سپس در سینی مناسب با کمی روغن می گذاریم.

مرحله دوم

تابه را روی اجاق بگذارید و پیاز را چند دقیقه تفت دهید تا سفید شود سپس گوشت چرخ کرده را به همراه نمک و فلفل و زردچوبه و آویشن اضافه کنید و تفت دهید.

سطح سوم

پس از تغییر رنگ گوشت، فلفل و قارچ ها را ریز خرد کرده و به تابه اضافه می کنیم و چند دقیقه تفت می دهیم تا آنها نیز کمی قهوه ای شوند.

مرحله چهارم

حالا نصف فنجان آب به تابه اضافه کنید و درب آن را ببندید تا گوشت کاملا بپزد. بعد از اینکه مواد داخل روغن شد و آب داخل قابلمه کاملا کشیده شد، قابلمه را از روی حرارت بردارید.

مرحله پنجم

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا گرم شود، سپس روی نان رول ها را برش می دهیم و خمیر را داخل آن ها بیرون می آوریم. سپس مقداری سس داخل نان بریزید و با قاشق آن را پخش کنید.

مرحله ششم

حالا مخلوط قیمه را داخل نان بریزید و روی آن را با پنیر پیتزا بپوشانید. برای تزیین پیتزاها می توانیم مقداری فلفل یا قارچ خرد شده اضافه کنیم.

مرحله هفتم

نان ها را در سینی فر قرار دهید و در فر قرار دهید تا پنیر کاملا آب شود. بعد از اینکه پنیر آب شد، گریل را روشن کنید و اجازه دهید تا پنیر روی پیتزاها طلایی شود، سپس با سس دلخواه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا