آشپزی

طرز تهیه پیراشکی فوری با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پیراشکی فوری را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پیراشکی فوری

کیک های فوری یکی از شیرینی های خوشمزه و بسیار آسانی است که با دستور پخت های مختلف می توانید آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پیراشکی فوری برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای تهیه کوفته فوری
ماست 1 فنجان
ارد 1 فنجان + 2 قاشق غذاخوری
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
یک تخم مرغ 1 قطعه
قند 1 فنجان
وانیل نوک یک قاشق چای خوری

طرز تهیه پیراشکی فوری

مرحله اول

من آماده می کنم پیراشکی فوری خوشمزه در ابتدای کار ماست و بکینگ پودر را در ظرف مناسبی بریزید سپس مخلوط کنید و اجازه دهید 2 دقیقه بماند تا حباب هایی روی سطح ماست ایجاد شود.

مرحله دوم

در همین حین در ظرف مناسبی تخم مرغ را به همراه شکر و وانیل بریزید سپس با چنگال هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند. بعد از 2 دقیقه مخلوط ماست را به کاسه تخم مرغ اضافه کنید.

سطح سوم

حالا با همزن دستی مواد رو هم میزنیم تا یکدست بشه بعد آرد رو داخل کاسه الک میکنیم و با لیسک هم میزنیم تا بافت کوفته ها یکدست بشه. سپس خمیر پیراشکی را داخل قیف با بشکه گرد بریزید.

مرحله چهارم

حالا یک قابلمه مناسب را روی حرارت ملایم قرار دهید و به اندازه ای روغن اضافه کنید که کوفته ها در آن فرو بروند. سپس می گذاریم کره خوب داغ شود سپس کره را به شکل توپ می ریزیم.

مرحله پنجم

در این مرحله کوفته ها را کاملا سرخ می کنیم سپس روی آن ها روغن داغ می ریزیم تا پف کنند. وقتی کوفته ها طلایی شدند آن ها را از ماهیتابه خارج کرده و روی حوله قرار دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود.

مرحله ششم

وقتی چربی اضافی کوفته ها برداشته شد، آنها را در ظرف مورد نظر خود بریزید، سپس به دلخواه روی آنها را با شکلات آب شده تزئین کنید. در آخر کوفته ها را با چای تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا