آشپزی

طرز تهیه چیکن منچوری با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه چیکن منچوری را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دستور پخت مرغ منچوری

مرغ منچوری یکی از غذاهای لذیذ و لذیذ ترکی است که با مواد مختلف می توان آن را به روش های مختلف تهیه کرد.مرغ منچوری که به راحتی تهیه می شود برای پذیرایی و مهمانی مناسب است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. برای راهنمای کامل گام به گام در مورد طرز تهیه مرغ منچوری، به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
هویج 1 قطعه
قفل غلاف قرمز نصف 1 عدد
فلفل سبز نصف 1 عدد
پیاز 1 قطعه
سیر رنده شده 2 تا 3 قرص
سس سویا 1 قاشق غذاخوری
سس صدف 1/2 قاشق غذاخوری
سرکه سفید 1/2 قاشق غذاخوری
قند 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
اب 1 تا 2 قاشق
نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری
نعنا، شوید و ریحان تازه برای تزیین کافی

دستور پخت مرغ منچوری

مرحله 1: تکه های مرغ را برش دهید

ابتدا سینه مرغ را به صورت مکعبی متوسط ​​برش دهید، اندازه ورقه های مرغ بستگی به ذائقه شما دارد و می توانید آنها را به قطعات کوچکتر یا بزرگتر برش دهید، سپس برش های مرغ را در ظرفی بریزید، می توانید از ساق یا ساق مرغ هم استفاده کنید. فیله

مرحله 2: نشاسته و سفیده تخم مرغ را با مرغ مخلوط کنید

سپس مقداری نشاسته روی ورقه های مرغ بریزید و مخلوط کنید، سپس تخم مرغ ها را بشکنید، سفیده ها را جدا کنید، روی مرغ ها بریزید و خوب مخلوط کنید، سفیده ها باعث چسبندگی ورقه های مرغ می شود.

مرحله 3: مخلوط را در یخچال بگذارید و مخلوط را بگذارید

مرغ ها، نشاسته و سفیده تخم مرغ را خوب با هم مخلوط کنید تا نشاسته کاملا جذب تکه های مرغ شود، سپس در ظرف را بپوشانید و در یخچال بگذارید، بگذارید یک ساعت در یخچال استراحت کند و بافت آنها یکدست شود.

مرحله چهارم: داخل تابه ای روغن بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید

بعد از این مدت ظرف مرغ را از یخچال خارج کرده، در تابه ای کمی روغن بریزید، تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود، مقدار روغن باید به اندازه ای باشد که هنگام سرخ کردن برش های مرغ را در آن فرو کنید. .

مرحله 5: برش های مرغ را سرخ کنید

وقتی روغن داغ شد تکه های مرغ را یکی یکی در روغن بریزید تا به هم نچسبند و اجازه دهید خوب سرخ شوند و در روغن داغ طلایی شوند، وقتی یک طرف مرغ ها سرخ شد آنها را برگردانید تا طرف دیگر. کنار مرغ ها نیز سرخ شده و طلایی است.

مرحله 6: پیاز و هویج را خرد کنید

بعد از اینکه تکه های مرغ کاملا سرخ و ترد شدند، آنها را از ماهیتابه خارج کرده و در ظرف دیگری بریزید و کنار بگذارید، سپس پیازها را پوست بگیرید، بشویید، خلالی کنید و کنار بگذارید، سپس هویج ها را پوست بگیرید و شکل دهید. دایره .

مرحله هفتم: سیر را رنده کنید و فلفل دلمه ای را خلال کنید

سپس سیر را پوست بگیرید و روی رنده رنده کنید سپس فلفل های رنگی را بشویید، بهتر است از فلفل قرمز و سبز استفاده کنید اما می توانید به سلیقه خود از فلفل زرد هم استفاده کنید سپس فلفل ها را مربعی خرد کرده و متوسط ​​برش دهید. اندازه.

مرحله هشتم: پیاز و سیر را سرخ کنید

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود سپس پیاز خرد شده را داخل ماهیتابه بریزید و کمی تفت دهید سپس سیر رنده شده را اضافه کنید و سیر را کمی تفت دهید تا عطر سیر شود. از طریق مواد پخش می شود

مرحله 9: هویج و فلفل خرد شده را خرد کنید

هویج و فلفل خرد شده را به مواد اضافه کنید، همه مواد را با هم تفت دهید، سپس کمی سس سویا و کمی سس صدف به مواد اضافه کنید، کمی تفت دهید تا مزه دار شوند، با توجه به می توانید مقدار سس سویا را تغییر دهید. سلیقه شما

مرحله 10: سرکه، شکر و فلفل را اضافه کنید

سپس مقداری سرکه و شکر را به مواد اضافه کرده و تفت دهید تا مزه سرکه گرفته شود، سپس مقداری فلفل سیاه روی مواد بریزید، چند ثانیه همه مواد را با هم تفت دهید تا سس کاملا جذب شود. با هم هم بزنید و ترکیب کنید.

مرحله 11: آب و نشاسته رقیق شده را به مواد اضافه کنید

سپس مقداری آب روی مواد بریزید و خوب مخلوط کنید و با هم مخلوط کنید و مقداری از نشاسته رقیق شده را که از قبل آماده کرده اید روی مواد بریزید و مخلوط کنید و با هم مخلوط کنید سپس مرغ سرخ شده را روی مواد و همه مواد بریزید و مخلوط کنید و مخلوط کنید. با یکدیگر.

مرحله 12: مرغ منچوری را تزئین و سرو کنید

سپس ظرف را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید سپس مرغ منچوری را در بشقاب مناسبی گذاشته و در صورت تمایل با چند برگ نعناع و شوید و ریحان تازه تزیین کنید.تزیین را سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا