آشپزی

طرز تهیه چیکن پاپ کورن با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه چیکن پاپ کورن را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه مرغ پاپ کورن

مرغ پاپ کورن یکی از فینگر فودهای خوش طعم و لذیذ است که بافتی سبک و ترد دارد، این غذای لذیذ که به راحتی به روش های مختلف با ادویه های مختلف تهیه می شود، می تواند به عنوان یک غذای ساده و سریع و یا یک پیش غذای محبوب استفاده شود. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه مرغ پاپ کورن برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
سینه مرغ 1 قطعه
پودر سیر و پودر پاپریکا 1/2 قاشق چایخوری
زردچوبه و فلفل سیاه 1/2 قاشق چایخوری
پودر فلفل سیاه 1/2 قاشق چایخوری
پونه کوهی یا آویشن 1/2 قاشق چایخوری
یک تخم مرغ 2 عدد
شیر نر 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
آرد سوخاری کافی
سیب زمینی متوسط 2 عدد
سس فلفلی تایلندی کافی
روغن برای سرخ کردن کافی

طرز تهیه مرغ پاپ کورن

مرحله 1: مرغ را بشویید و به اندازه های مناسب برش دهید

ابتدا سینه مرغ را بشویید و خشک کنید سپس به مکعب های متوسط ​​برش دهید سعی کنید همه برش ها یک اندازه و یک شکل باشند برای داشتن برش های یک اندازه بهتر است از مرغ نیمه سفت استفاده کنید و فریز کنید. قبل از باز کردن آن را خرد کنید.

مرحله 2: از پای مرغ برای برش استفاده کنید

در صورت تمایل می توانید از پای مرغ نیز برای تهیه مرغ پاپ کورن استفاده کنید به این صورت که ابتدا استخوان ران را جدا کرده و سپس گوشت را به صورت مکعبی و به همان اندازه برش داده و سپس تکه های مرغ را داخل آن قرار دهید. یک ظرف بریزید.

مرحله 3: ادویه ها را به تکه های مرغ اضافه کنید و با هم مخلوط کنید

سپس ادویه هایی که شامل پودر سیر، پودر پیاز، فلفل سیاه، زردچوبه، پونه کوهی و پودر فلفل قرمز می باشد را به ذائقه خود اضافه کنید و به مقدار دلخواه هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند، به جای پودر پونه کوهی می توانید از آویشن استفاده کنید و روی آن بریزید. جوجه ها

مرحله چهارم: روی کاسه را بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا استراحت کند

بعد از پخش شدن عطر ادویه ها روی ظرف را سلفون می پوشانند سپس ظرف را با مرغ در یخچال می گذاریم تا دو تا سه ساعت استراحت کند و ادویه ها کاملا جذب مرغ می شود. خوشمزه است. .

مرحله 5: تخم مرغ زده شده و شیر تازه را با هم مخلوط کنید

سپس دو عدد تخم مرغ را در ظرفی ریخته و با چنگال هم میزنیم تا گلوله شوند تا بافت یکنواخت شود سپس 2 قاشق غذاخوری شیر به آن اضافه میکنیم تا خوب مخلوط شوند تا با دست بافت آن شکل بگیرد.

مرحله 6: نمک و فلفل را به تخم مرغ ها اضافه کنید

مقداری نمک به تخم مرغ ها اضافه کنید، با تخم مرغ ها مخلوط کنید، سپس مقداری فلفل سیاه روی تخم مرغ ها بریزید، هم بزنید تا خوب مخلوط شوند، مقدار نمک و فلفل بستگی به سلیقه و ذائقه شما دارد، می توانید مقدار را کم کنید. در حال رشد است

مرحله 7: برش های مرغ را در مخلوط تخم مرغ و شیر بغلتانید

در ظرف دیگری مقداری آرد سوخاری بریزید و کنار بگذارید سپس کاسه را با تکه های مرغ از یخچال خارج کنید ابتدا هر تکه مرغ را در مخلوط تخم مرغ فرو کنید تا تمام قسمت های آن با تخم مرغ آغشته شود تا تخم مرغ تمام آن را بپوشاند. قطعات.

مرحله هشتم: برش ها را در آرد سوخاری فرو کنید

سپس برش های مرغ را در آرد سوخاری بغلتانید تا تمام قسمت های مرغ با آرد سوخاری آغشته شود، سپس ورقه های سوخاری را در ظرفی بریزید و تمام برش های مرغ را به همین ترتیب آماده کنید و در ظرف بچینید.

مرحله 9: برش های مرغ آغشته به آرد سوخاری را قرار دهید

در این مرحله بهتر است ظرف ورقه های مرغ را در یخچال قرار دهید، بگذارید یک ساعت دیگر در یخچال بماند و استراحت کنید تا پودر سوخاری کاملا به مرغ ها بچسبد و در صورت تمایل از آنها جدا نشود. زمان کافی برای آن ندارد نیازی به یخچال ندارد.

مرحله 10: داخل قابلمه روغن بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید

سپس در قابلمه کوچکی مقداری روغن بریزید برای این منظور از یک قابلمه کوچک استفاده کنید تا روغن کمتری مصرف شود و با توجه به میزان روغن تکه های مرغ کاملا در آن غوطه ور شوند سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود.

مرحله یازدهم: برش های مرغ را در روغن داغ سرخ کنید

سپس تکه های مرغ را در قابلمه گذاشته، حرارت را کم کنید، اجازه دهید مرغ ها کاملا سرخ شوند و بپزند، وقتی یک طرف مرغ ها سرخ شد، آن ها را برگردانید تا طرف دیگر مرغ ها قرمز و طلایی شود و آرد سوخاری بچسبد. آنها طلایی شده اند.

مرحله 12: مرغ سرخ شده را از ماهیتابه خارج کنید

پس از سرخ شدن ورقه های مرغ از قابلمه خارج کرده و در ظرف دیگری بچینید و به همین ترتیب تمام برش های مرغ را سرخ کنید سپس از ظرف خارج کنید مراقب باشید هنگام سرخ شدن مرغ ها نسوزند.

مرحله 13: سیب زمینی ها را برش داده و بشویید

در حین پختن مرغ پاپ کورن، سیب زمینی ها را پوست گرفته و ورقه ای برش دهید، سپس سیب زمینی ها را بشویید و در یک سبد قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود و کاملا خشک شوند، مقدار سیب زمینی ها به ذائقه شما بستگی دارد.

مرحله چهاردهم: سیب زمینی ها را در روغن داغ سرخ کنید

سپس در تابه ای روغن بریزید، تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود، سپس سیب زمینی ها را در تابه بریزید و در روغن داغ سرخ کنید، وقتی یک طرف سیب زمینی ها طلایی شد، آن ها را برگردانید و طرف دیگر را برگردانید. طرف هم سرخ می شود و طلایی می شود.

مرحله 15: سیب زمینی سرخ کرده را در کاسه پاپ کورن مرغ بچینید

وقتی سیب زمینی ها را سرخ می کنیم، هر از چند گاهی آن ها را هم می زنیم تا همه قسمت های آن به طور یکنواخت سرخ شود، سپس تابه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید.

مرحله شانزدهم: مرغ پاپ کورن را تزیین و سرو کنید

سپس مقداری سس چیلی تایلندی را در کاسه های کوچک بریزید، آنها را در کنار ظرف مرغ قرار دهید، این سس ها طعم فوق العاده ای به این غذا می دهند، سپس مرغ پاپ کورن به عنوان یک غذای خوشمزه و پرطرفدار برای پذیرایی و مهمانی با انواع دارچین و تزیین سرو کنید. .


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا