آشپزی

طرز تهیه ژله رولی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه ژله رول

ژله رول یکی از انواع دسرهای ساده و جذاب است که معمولا برای تزیین استفاده می شود و ظاهر آن برای دیدن آموزش کامل و مرحله به مرحله میز را شیک تر می کند. طرز تهیه ژله رول برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد ژله رول
پودر ژله با طعم دلخواه 1 بسته
آب جوش 1 فنجان
بستنی وانیلی 1 فنجان

طرز تهیه ژله رول

مرحله اول

برای تهیه ژله رول ها در ابتدای کار 30 دقیقه قبل از شروع کار بستنی را از یخچال خارج کرده و در آشپزخانه قرار دهید تا کاملا آب شود. حالا در ظرف مناسبی روی پودر ژله آب جوش بریزید.

مرحله دوم

حالا ژله رو خوب هم میزنیم تا ذراتش کاملا حل بشه و ژله شفاف بشه. سپس ژله را در آشپزخانه استراحت می دهیم تا دمای آن با محیط سازگار شود و کاملا خنک شود.

سطح سوم

وقتی ژله سرد شد بستنی آب شده را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. توجه داشته باشید که هم زدن ژله بستنی باعث می شود که مواد خوب با هم مخلوط شوند و دولایه نشوند.

مرحله چهارم

حالا داخل یک تابه متوسط ​​را با کیسه فریزر بپوشانید سپس ژله بستنی را داخل آن بریزید. سپس سینی را به آرامی به مدت 3-4 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا کاملا سفت شود.

مرحله پنجم

بعد از این مدت ژله بستنی را به صورت نوارهای 1 سانتی متری برش می دهیم سپس به آرامی به شکل رول در می آوریم. مراقب باشید ژله رول ها شل یا فشرده نشوند وگرنه ترک نخورند. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا