آشپزی

طرز تهیه کاسرول پاستا با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کاسرول پاستا را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کاسرول پاستا

کاسرول یکی از غذاهای لذیذ و فوق العاده ای است که بسیار راحت و سریع با روش ها و مواد مختلف تهیه می شود، کاسرول بسیار مقوی و انرژی زا است و طرفداران زیادی به خصوص در بین ورزشکاران دارد. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه کاسرول پاستا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا 400 گرم
گوشت چرخکرده 150 گرم
پیاز 1 قطعه
قارچ 5 تا 6 عدد
هویج 1 قطعه
فلفل شیرین نصف قطعه
ذرت 3 قاشق غذاخوری
جعفری خرد شده 3 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
فلفل سیاه و پودر سیر کافی
آویشن کافی
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
پیتزا با پنیر به مقدار مورد نظر
پنیر چدار به مقدار مورد نظر
آرد سفید 1 قاشق غذاخوری
کره 1 قاشق غذاخوری معادل 25 گرم است
شیر گرم 1 فنجان

طرز تهیه کاسرول پاستا

مرحله اول

ابتدا یک قابلمه را تا نیمه از آب پر کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا بجوشد سپس پاستا را داخل آن قرار دهید و بگذارید 4 تا 5 دقیقه بجوشد و پاستا پخته شود، زمان دقیق پخت ماکارونی روی آنها نوشته شده است. پاكت نامه.

مرحله دوم

بعد از اینکه پاستاها به مقدار لازم پخته شدند آبکش کنید و کنار بگذارید تا آب اضافیشان گرفته شود سپس پیاز را نگینی خرد کرده و داخل تابه روغن بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید تا داغ شود و پیاز را اضافه کنید. در آن

سطح سوم

وقتی پیاز کمی روشن شد، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و خوب تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند و کاملا سرخ شود، سپس قارچ هایی را که شسته اید و حلقه حلقه کرده اید بریزید. مواد سرخ شده

مرحله چهارم

وقتی قارچ ها سرخ شدند هویج شسته و رنده شده را به مواد داخل ماهیتابه اضافه کنید و کمی تفت دهید تا طلایی شود سپس مقداری ذرت روی مواد بریزید و کمی تفت دهید سپس فلفل را بشویید و نگینی خرد کنید.

مرحله پنجم

سپس فلفل های خرد شده را به مخلوط مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید تا عطر آنها پخش شود و وارد مخلوط شود سپس جعفری را که شسته و ریز خرد کرده اید داخل مواد بریزید و کمی تفت دهید و با همه مواد مخلوط کنید.

مرحله ششم

سپس به مواد کمی نمک، فلفل و به سلیقه و سلیقه خود کمی فلفل قرمز، پودر سیر و آویشن اضافه کنید و تفت دهید تا عطر ادویه ها پخش شود، سپس پوره گوجه فرنگی را در ماهیتابه بریزید و کمی تفت دهید تا بو شود. خامی آن را باید گرفت

مرحله هفتم

وقتی رب گوجه فرنگی خوب سرخ شد و تغییر رنگ داد، ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید و در حالی که مخلوط داغ است مقداری پنیر پیتزا بریزید و مخلوط کنید تا پنیر پیتزا در تمام قسمت های مخلوط پخش شود.

مرحله هشتم

برای تهیه سس، تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود، سپس آرد را داخل آن بریزید و تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود، سپس کره را اضافه کنید و هم بزنید تا کره آب شود و کاملا و یکنواخت مخلوط شود.

مرحله نهم

سپس شیر داغ را کم کم به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم و نمک و فلفل روی مواد می پاشیم و هم می زنیم تا مخلوط شوند و مواد را مدام با حرارت ملایم می پزیم تا مخلوط به غلظت مناسب برسد. هم بزنید تا غلیظ شود.

مرحله دهم

پس از آماده شدن سس آن را از روی حرارت بردارید و در دمای محیط قرار دهید تا کمی خنک شود سپس سس سفید را در ظرف مناسبی بریزید و پاستا را روی سس بریزید و روی آن پخش کنید سپس مقداری پنیر پیتزا به آن اضافه کنید. روی پاستا بریزید.

مرحله یازدهم

سپس مواد گوشتی را روی پنیر پیتزا بریزید و مواد گوشتی را روی تمام پاستا بمالید و دوباره سس سفید را روی مواد ریخته و پخش کنید و مقداری پنیر چدار به سلیقه خود به مواد اضافه کنید و سطح مواد را درست کنید. صاف و یکنواخت

مرحله دوازدهم

سپس ظرف ماکارونی را در فری که ده دقیقه از قبل گرم کرده اید قرار دهید و دمای فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید و اجازه دهید ماکارونی به مدت 25 دقیقه خوب بپزد و پس از گذشت زمان ظرف را از فر خارج کرده و بگذارید کمی خنک شود.

مرحله سیزدهم

سپس پاستا را به اندازه های دلخواه برش دهید و روی آن را با چند برگ نعناع، ​​ریحان و گشنیز تازه تزیین کنید و این غذای لذیذ، خوش طعم و دلچسب را به همراه سس کچاپ یا گوجه فرنگی یا هر سس دیگری به دلخواه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا