آشپزی

طرز تهیه کتلت روسی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کتلت روسی

کتلت روسی یکی از غذاهای سنتی و قدیمی کشور روسیه است که به عنوان یکی از غذاهای پرطرفدار در این کشور محسوب می شود تا آموزش کامل و قدم به قدم آن را مشاهده کنید. طرز تهیه کتلت روسی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
گوشت چرخکرده 250 گرم
یه نان کوچولو خوشمزه 1 قطعه
پیاز 1 قطعه
جعفری 4 تا 5 ساقه
آرد سوخاری کافی
یک تخم مرغ 1 قطعه
کره مایع و شیر کافی
نمک و فلفل و زردچوبه کافی
پودر سیر و پودر آویشن

طرز تهیه کتلت روسی

مرحله اول

من آماده می کنم کتلت خوشمزه روسی در ابتدای کار گوشت را به قطعات کوچک برش می دهیم سپس در چرخ گوشت گذاشته و چرخ می کنیم. سپس شیر را روی نان باگت بریزید و بگذارید خیس بخورد.

مرحله دوم

در این مرحله جعفری را بشویید و در آبکش بریزید سپس بگذارید آب اضافی آن کشیده شود. سپس جعفری را روی تخته گوشت چیده و ریز خرد می کنیم.

سطح سوم

حالا نان باگت را با دست فشار می دهیم تا شیر اضافی از روی نان گرفته شود سپس نان و جعفری را به گوشت چرخ کرده اضافه می کنیم. بعد فلس ها را از پیاز جدا می کنیم و می شوییم و به صورت نگینی خرد می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله آرد نان را به همراه تخم مرغ، نمک، فلفل، زردچوبه، پودر سیر و پودر آویشن به مواد گوشتی اضافه می کنیم سپس خوب ورز می دهیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند. سپس روی کاسه را با سلفون بپوشانید.

مرحله پنجم

حالا مواد کوفته را در یخچال می گذاریم سپس 1 ساعت استراحت می دهیم. سپس بعد از گذشت این مدت یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع داخل آن می ریزیم.

مرحله ششم

در این مرحله اجازه دهید روغن کاملا داغ شود. در مرحله بعد مواد کوفته را از یخچال خارج می کنیم سپس مقداری از مخلوط کوفته را برداشته و به شکل دلخواه در می آوریم. سپس کتلت ها را در تابه می چینیم.

مرحله هفتم

در آخر کتلت ها را به طور یکنواخت سرخ کنید و روی دستمال آشپزخانه قرار دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود. سپس کتلت های روسی را در ظرف مورد نظر می چینیم و سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا