آشپزی

طرز تهیه کتلت سوسیس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کتلت سوسیس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کتلت سوسیس

کتلت سوسیس یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است که ترکیبی از غذاهای سنتی و فست فود است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کتلت سوسیس به ادامه مطلب بروید. و سرگرمی روز سایت همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 4 عدد وسط
سوسیس گوشت 5 تکه
پیاز 1 قطعه
آرد سوخاری 2 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 1 قطعه
نمک و فلفل کافی
زردچوبه و کره کافی

طرز تهیه کتلت سوسیس

مرحله اول

برای تهیه سوسیس های خوشمزه سیب زمینی و پیاز را پوست بگیرید و بعد از شستن با رنده متوسط ​​رنده کنید. سپس مواد رنده شده را با دست خوب فشار می دهیم تا آب اضافی آنها گرفته شود.

مرحله دوم

در این مرحله سوسیس را نیز با رنده متوسط ​​رنده می کنیم و همراه با پیاز و سیب زمینی رنده شده در ظرف مناسبی می ریزیم. سپس تخم مرغ را با کمی نمک و فلفل و زردچوبه اضافه می کنیم.

سطح سوم

توجه داشته باشید که چون سوسیس حاوی ادویه و نمک است، نباید نمک و ادویه زیادی به مخلوط کوفته اضافه کنیم. سپس مواد را خوب با هم مخلوط می کنیم تا حالت یکنواخت و یکدستی پیدا کنند.

مرحله چهارم

اگر مخلوط پتی یکنواخت نیست، آرد سوخاری را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا با مخلوط پتی مخلوط شود. سپس روی کاسه را با سلفون می پوشانیم و به مدت یک ساعت در یخچال قرار می دهیم.

مرحله پنجم

بعد از این مدت مخلوط کتلت را از یخچال خارج می کنیم سپس ظرف مناسبی روی اجاق می گذاریم. سپس چند قاشق غذاخوری روغن به تابه اضافه کنید و اجازه دهید روغن خوب داغ شود.

مرحله ششم

در این مرحله از مخلوط یک پته به اندازه نارنگی می گیریم و با دست به شکل گرد در می آوریم سپس در روغن می گذاریم تا سرخ شود. به همین ترتیب همه کتلت ها را آماده می کنیم و داخل روغن می ریزیم.

مرحله هفتم

بعد از اینکه یک طرف کتلت ها خوب سرخ شد آن ها را برمی گردانیم تا طرف دیگر هم خوب سرخ شود. سرگرمی روز چربی اضافی کتلت ها را با حوله پاک می کنیم و در ظرف دلخواه سرو می کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا