آشپزی

طرز تهیه کرپ پنیری با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کرپ پنیری را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پنکیک با پنیر

کرپ پنیر یکی از انواع تنقلات خوش طعم و لذیذ است که برای صبحانه بسیار مغذی است، کرپ پنیر بسیار راحت تهیه می شود و بافتی سبک و پف دار دارد، می توانید از این دسر خوشمزه به عنوان یک میان وعده سالم استفاده کنید. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه پنکیک با پنیر برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
شیر نر نصف فنجان
یک تخم مرغ 1 قطعه
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
پودر خمیرمایه نصف قاشق چایخوری
ارد نیمی از لزوان
نمک نصف قاشق چایخوری
پیتزا با پنیر 200 گرم
روغن مایع یا کره 2 قاشق یا 50 گرم
گردو به مقدار مورد نظر

طرز تهیه پنکیک با پنیر

مرحله اول

ابتدا تخم مرغ را در ظرفی ریخته و با چنگال هم میزنیم تا گلوله شود سپس کمی وانیل به آن اضافه میکنیم و دوباره هم میزنیم تا کاملا مخلوط شوند و عطر وانیل در آنها پخش شود.

مرحله دوم

سپس مقداری شیر که به دمای محیط رسیده است به مخلوط مواد اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا بافت یکنواختی به دست آید سپس آرد را در ظرف دیگری الک می کنیم تا بافت آن سبک شود سپس بکینگ پودر را اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم.

سطح سوم

سپس کمی نمک روی آرد بپاشید، مخلوط کنید، سپس مخلوط آرد را دوباره الک کنید تا همه مواد خوب مخلوط و یکدست شوند، سپس مقداری پنیر پیتزا به مخلوط مواد اضافه کنید، خوب هم بزنید تا بافت یکنواختی به دست آید.

مرحله چهارم

سپس کف تابه را با کمی روغن یا کره چرب کنید و تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود، سپس مواد پنکیک را داخل تابه به ضخامت حدود نیم سانت بریزید و به مدت 7 تا 8 دقیقه بگذارید خوب بپزد. تا طلایی شود

مرحله پنجم

وقتی یک طرف پنکیک پخته و طلایی شد، آن را مانند نارگیل برگردانید تا طرف دیگر پنکیک به مدت 5 دقیقه بپزد و طلایی شود، سپس تابه را از روی حرارت بردارید، آن را کنار بگذارید، سپس به آرامی پنکیک را از روی حرارت بردارید. ماهی تابه..

مرحله ششم

سپس کرپ پنیر را در بشقاب مناسبی گذاشته، روی آن را با چند برگ نعناع، ​​ریحان و شوید تازه و مقداری گردوی آسیاب شده تزئین کنید، می توانید چند برش گوجه فرنگی نیز بچینید، سپس کرپ پنیر را در وعده صبحانه قرار داده و با چای سرو کنید. .


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا