آشپزی

طرز تهیه کلاب مرغ +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کلوپ مرغ

کلاب مرغ یکی از فینگر فودهای خوشمزه و بین المللی است که با دستور العمل های مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کلوپ مرغ برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سینه مرغ 300 گرم
پیازچه 3 قاشق غذاخوری
جعفری 3 قاشق غذاخوری
گردو 3 قاشق غذاخوری
ذرت 3 قاشق غذاخوری
نان تست 10 عدد
مواد لازم برای سس
سس مایونز 2 قاشق غذاخوری
آبلیموی تازه کافی
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه کلوپ مرغ

مرحله اول

برای تهیه کلاب مرغ خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را همراه با پیاز و کمی نمک در قابلمه ای با آب می ریزیم سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم و می گذاریم سینه مرغ کاملا بپزد.

مرحله دوم

در همین حین پیازچه را به همراه جعفری و گردو ریز خرد کرده و همراه با ذرت در ظرف مناسبی بریزید. وقتی سینه های مرغ کاملا پخته شد، آنها را ریز خرد کرده و به ظرف اضافه کنید.

سطح سوم

حالا سس را درست می کنیم، برای این منظور سس مایونز را با کمی نمک، آبلیموی تازه و فلفل سیاه در ظرفی جداگانه بریزید و خوب هم بزنید تا سس یکدست شود.

مرحله چهارم

سپس سس را به کاسه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد با سس آغشته شوند. حالا اطراف نان تست را با چاقو تقسیم می کنیم و پودر می کنیم و نان تست را به دو مثلث مساوی تقسیم می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مقداری از مواد کلاب مرغ را روی نان تست بریزید و با یک تکه نان تست دیگر بپوشانید سپس سس را دور نان بمالید و داخل نان تست شده بغلتانید و با گوجه گیلاسی تزیین کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا