آشپزی

طرز تهیه کوکورچ مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکورچ مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کوکوره مرغ

کوکورچ مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و ساده ترکیه است که به صورت ساندویچ سرو می شود تا آموزش کامل مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه کوکوره مرغ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
ران مرغ بدون استخوان 100 گرم
پیاز 1 قطعه
سیر 2 قرص
روغن مایع 2 قاشق غذاخوری
عصاره مرغ 1 قطعه
گوجه فرنگی کافی
خيار شور کافی
سس سویا 2 قاشق غذاخوری
فلفل قرمز، فلفل سیاه و فلفل قرمز کافی
زیره، پودر سیر و پودر آویشن کافی

طرز تهیه کوکوره مرغ

مرحله اول

برای تهیه کوکورهچ مرغ ترکی ابتدا مرغ را به قطعات کوچک برش دهید. سپس فلس های پیاز را برداشته و نگینی خرد می کنیم سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا کمی روغن مایع به ماهیتابه اضافه کنید و بلافاصله پیاز را اضافه کنید سپس تفت دهید تا پیاز قرمز و طلایی شود. سپس مرغ را با آب مرغ به پیاز اضافه می کنیم و به تفت دادن ادامه می دهیم.

سطح سوم

در این مرحله فلس های سیر را برداشته و ریز رنده می کنیم سپس وقتی رنگ گوشت مرغ تغییر کرد آن را اضافه می کنیم و می پزیم تا عطر سیر گرفته شود. سپس فلفل قرمز و سیاه را به مرغ اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا زیره، پودر سیر، پودر فلفل قرمز و پودر آویشن را به مرغ اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها گرفته شود و بعد از آن عطر و طعم آن ها آزاد می شود. سپس سس سویا را به مخلوط مرغ اضافه کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله به دلیل شوری سس سویا از افزودن نمک جدا خودداری کنید. بعد از آن مخلوط مرغ را کمی تفت می دهیم سپس از روی حرارت برداشته و داخل باگت تازه می ریزیم.

مرحله ششم

در آخر گوجه فرنگی ها را بشویید سپس به صورت دایره های نازک برش دهید. سپس ترشی را شسته و به صورت نوارهای نازک برش می دهیم و همراه با گوجه فرنگی داخل نان باگت می گذاریم سپس سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا