آشپزی

طرز تهیه کوکو لوبیا سبز ساده با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکو لوبیا سبز ساده را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کاکائو ساده لوبیا سبز

کاکائو لوبیا سبز یکی از غذاهای لذیذ و رژیمی ایرانی است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کاکائو ساده لوبیا سبز برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
لوبیا سبز 400 گرم
هویج 2 عدد
سیب زمینیها 1 عدد وسط
پیاز 1 قطعه
آرد نخودچی 1 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 3 عدد
نمک و فلفل کافی
زردچوبه و کره کافی

طرز تهیه کاکائو ساده لوبیا سبز

مرحله اول

من آماده می کنم نارگیل ساده لوبیا سبز ابتدا یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر می کنیم و روی حرارت زیاد می گذاریم تا آب زودتر بجوشد. در این مدت لوبیا سبزها را بشویید و به قطعات یک سانتی متری برش دهید.

مرحله دوم

وقتی آب قابلمه شروع به جوشیدن کرد، لوبیا سبز خرد شده را به قابلمه اضافه کنید و اجازه دهید حدود 20 دقیقه در آب در حال جوش بماند تا تغییر رنگ دهد، سپس آبکشی کرده و کنار بگذارید.

سطح سوم

در این مرحله در قابلمه ای مناسب هویج را با 1 لیوان آب بریزید و روی حرارت زیاد قرار دهید تا هویج کاملا نرم شود سپس آبکشی کرده و ریز خرد کنید و کنار بگذارید.

مرحله چهارم

حالا پیاز و سیب زمینی ها را پوست بگیرید و خوب بشویید سپس با رنده ریز رنده کنید. بعد با دست آب اضافی مواد رنده شده را می گیریم سپس سیب زمینی و پیاز آبکش شده را در ظرف مناسبی می ریزیم.

مرحله پنجم

بعد از خنک شدن لوبیا سبز و هویج آنها را به همراه تخم مرغ و مقداری نمک و فلفل و زردچوبه به کاسه اضافه کنید و با قاشق خوب مواد را مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند.

مرحله ششم

اگر مخلوط کاکائو شل بود، آرد نخودچی را به کاسه اضافه کنید و آن را در مخلوط کاکائو هم بزنید تا یکدست شود. سپس ظرف مناسبی را روی اجاق بگذارید و مقدار کمی روغن مایع به آن اضافه کنید.

مرحله هفتم

در این مرحله دستمان را با کمی آب خیس می کنیم سپس به اندازه یک نارنگی از مایه کوکویی گرفته و به شکل گرد در می آوریم. سپس مایه کوکو را با کف دست پهن کرده و به آرامی داخل روغن داغ شده می ریزیم.

مرحله هشتم

حالا باید صبر کنیم تا یک طرف نارگیل کاملا سرخ شود سپس به آرامی آن را برمی گردانیم و طرف دیگر را به همین ترتیب سرخ می کنیم. به همین ترتیب تمام پودر کاکائو را آماده کرده و در روغن سرخ می کنیم.

مرحله نهم

در این مرحله بعد از اینکه نارگیل ها کاملا سرخ شدند آن ها را از روغن خارج کرده و روی حوله می گذاریم تا چربی اضافی آن ها گرفته شود. سرگرمی روز کیک ها را در ظرف دلخواه بچینید و با نان سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا