آشپزی

طرز تهیه کوکی کدو حلوایی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکی کدو حلوایی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی کدو حلوایی

شیرینی کدو حلوایی یکی از شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار در دنیاست که با مواد بسیار زیادی درست می شود تا آموزش کامل و قدم به قدم آن را ببینید. طرز تهیه شیرینی کدو حلوایی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای شیرینی کدو حلوایی
روغن جامد یا کره 110 گرم
ارد 1.5 فنجان
شکر قهوه ای یا سفید ⅓ شیشه
پوره کدو تنبل 1 فنجان
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
تکه های شکلات 3 قاشق غذاخوری
گردو آسیاب شده کافی

طرز تهیه شیرینی کدو حلوایی

مرحله اول

من آماده می کنم کیک کدو حلوایی خوشمزه در ابتدای کار 30 دقیقه قبل روغن را از یخچال خارج کرده و در فضای آشپزخانه قرار می دهیم تا دمای آن با دمای محیط مطابقت داشته باشد. سپس کره نرم شده را در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

حالا شکر سفید را به کاسه اضافه کنید و با همزن برقی 7 دقیقه بزنید تا مخلوط کره سبک و کرم رنگ شود. سپس پوره کدو حلوایی خنک شده را به کاسه اضافه کنید و با همزن برقی به مدت 2 دقیقه هم بزنید.

سطح سوم

در این مرحله آرد و بکینگ پودر را در صافی ریخته و 3 بار الک می کنیم سپس کم کم به کاسه اضافه می کنیم و با لیسک مخلوط می کنیم تا خمیر نسبتا سفتی به دست آید. حالا شکلات چیپسی و گردوی خرد شده را به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم

سپس دوباره خمیر را ورز می دهیم سپس در کیسه فریزر قرار می دهیم. حالا خمیر را به مدت 1 ساعت در یخچال می گذاریم تا استراحت کند سپس فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا گرم شود.

مرحله پنجم

حالا داخل سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید سپس گلوله های 35 گرمی را از خمیر جدا کرده و به شکل توپ درآورید و با فاصله از هم در سینی فر قرار دهید. سپس تکه های شکلات را روی خمیر بریزید.

مرحله ششم

در این مرحله قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم کیک ها به مدت 20 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند. توجه داشته باشید که زمان پخت کوکی ها نباید بیشتر از زمان تعیین شده باشد، در غیر این صورت کوکی ها خشک می شوند.

مرحله هفتم

بعد از این مدت قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید کیک ها بدون دست زدن به آن ها کاملا خنک شوند. وقتی کیک ها خنک شدند، آن ها را از کاغذ فر خارج کرده و با چای تازه دم کرده سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا