آشپزی

طرز تهیه کیک براونی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کیک براونی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک براونی

کیک براونی یکی از انواع کیک های خوشمزه و بین المللی است که دارای دستور العمل های متنوعی برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله است. طرز تهیه کیک براونی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم کیک براونی
یک تخم مرغ 3 عدد
شکلات تلخ 200 گرم
قند 1 فنجان
آرد سفید 1 فنجان
کره 150 گرم
وانیل ½ قاشق چایخوری
نمک نوک یک قاشق چای خوری
گردو کافی
تکه های شکلات کافی

طرز تهیه کیک براونی

مرحله اول

من آماده می کنم کیک براونی خوشمزه در ابتدای کار، شکلات تلخ و تخم مرغ ها را 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آنها با محیط یکسان شود. حالا فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید.

مرحله دوم

سپس اجازه دهید فر کاملا گرم شود سپس کره را در قابلمه کوچکی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کره کاملا ذوب شود. حالا کره ذوب شده را به کاسه شکلات تلخ اضافه کنید و هم بزنید.

سطح سوم

وقتی شکلات با حرارت کره کاملا ذوب شد، تخم مرغ ها را در ظرفی جداگانه بریزید، سپس شکر را اضافه کنید و با همزن برقی به مدت 5 تا 7 دقیقه هم بزنید تا مخلوط تخم مرغ ها کرمی و پفکی شود.

مرحله چهارم

حالا مخلوط شکلات تلخ را به کاسه حاوی مخلوط تخم مرغ اضافه کنید و با همزن برقی هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند. سپس آرد را 3 بار الک کرده و به همراه نمک و وانیل به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مواد داخل کاسه را با لیسک با حرکات دایره ای از یک طرف مخلوط می کنیم تا بافت مایه کیک یکدست شود. حالا قالب مورد نظر را با کاغذ روغنی بپوشانید سپس مایه کیک را داخل آن بریزید.

مرحله ششم

سپس، شکلات چیپسی و گردوی آسیاب شده را روی مایه کیک بمالید، سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید. حالا بگذارید کیک به مدت 25 تا 30 دقیقه در فر بماند تا کاملا بپزد.

مرحله هفتم

بعد از این مدت یک خلال دندان یا سیخ چوبی را در وسط کیک فرو کنید و آن را بردارید. اگر خمیر کیک به آن نچسبد، کیک کاملاً پخته شده است. در آخر کیک را از فر خارج کرده و بعد از سرد شدن سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا