آشپزی

طرز تهیه کیک تاینی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کیک تاینی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

چگونه یک کیک کوچک درست کنیم

کیک کوچک یکی از کیک های خوشمزه و بین المللی است که با دستور العمل های مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. چگونه یک کیک کوچک درست کنیم برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد تشکیل دهنده کیک کوچک
ارد 2 فنجان
یک تخم مرغ 3 عدد
قند 1 فنجان
شیر نر 1 فنجان پاپریکا
روغن مایع 1 فنجان
پودر کاکائو 3 قاشق غذاخوری
وانیل ½ قاشق چایخوری
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
شکلات برای صبحانه کافی

چگونه یک کیک کوچک درست کنیم

مرحله اول

برای تهیه کیک حلبی خوشمزه در ابتدای کار فر را روی دمای 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا فر کاملا گرم شود. سپس تخم مرغ ها را با شکر و وانیل در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

حالا مواد را در کاسه همزن برقی به مدت 5 تا 7 دقیقه هم بزنید تا مخلوط تخم مرغ کشدار و کرمی شود. سپس کره مایع را به کاسه اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا یکدست شود.

سطح سوم

در این مرحله آرد را به همراه بیکینگ پودر در صافی ریخته و 3 بار الک می کنیم سپس مواد خشک و شیر را به تناوب به کاسه اضافه می کنیم و با لیسک به صورت دورانی مخلوط می کنیم تا بافت کیک یکنواخت شود. .

مرحله چهارم

حالا مایه کیک را به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم سپس به یکی از قسمت ها پودر کاکائو اضافه می کنیم و هم می زنیم تا خمیر کیک شکلاتی شود. سپس داخل قالب های مافین را با کاغذ کپسولی می پوشانیم.

مرحله پنجم

در این مرحله 1 قاشق غذاخوری خمیر کیک ساده را داخل کاغذ کپسول می ریزیم سپس به همان مقدار خمیر شکلاتی را روی مایه معمولی می ریزیم و 1 قاشق چایخوری شکلات صبحانه را وسط مایه کیک می ریزیم.

مرحله ششم

حالا دوباره 1 پیمانه فراستینگ معمولی و 1 پیمانه فراستینگ شکلاتی روی شکلات صبحانه بریزید. به همین ترتیب ادامه می دهیم تا مواد تمام شود سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم.

مرحله هفتم

در این مرحله اجازه دهید نان ها به مدت 35 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند. بعد از این مدت برای اطمینان از پخته شدن کیک، یک خلال دندان یا سیخ چوبی را در مرکز کیک فرو کنید و آن را بردارید.

مرحله هشتم

اگر مایه کیک به خلال دندان یا سیخ چوبی نچسبید، کیک کاملا پخته شده است، سپس قالب را از فر خارج کنید و بگذارید کیک ها کاملا خنک شوند. سرگرمی روز شیرینی ها را در ظرف دلخواه بچینید و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا