آشپزی

طرز تهیه کیک توت فرنگی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کیک توت فرنگی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک توت فرنگی

کیک توت فرنگی یکی از کیک های بین المللی خوشمزه و معطر است که با دستور پخت های مختلف می توانید آموزش کامل و مرحله به مرحله آن را ببینید. طرز تهیه کیک توت فرنگی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم کیک توت فرنگی
ارد 2 فنجان
قند 1 فنجان
توت فرنگی 1 فنجان
یک تخم مرغ 3 عدد
روغن مایع ½ فنجان
ماست یونانی ½ فنجان
وانیل 1 قاشق چایخوری
پودر خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری
مواد گاناش
کرم رنگ 3 قاشق غذاخوری
سکه شکلات شیری 1.5 قاشق غذاخوری

طرز تهیه کیک توت فرنگی

مرحله اول

من آماده می کنم کیک توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید و بگذارید کاملا گرم شود. سپس تخم مرغ را با شکر و وانیل در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

حالا مخلوط تخم مرغ را با همزن برقی به مدت 6 تا 7 دقیقه بزنید تا کرم رنگ و کشدار شود. در مرحله بعد کره مایع را به کاسه اضافه کنید و دوباره با سرعت بالای همزن برقی به مدت 30 ثانیه هم بزنید.

سطح سوم

سپس ماست را به کاسه اضافه کنید و 30 ثانیه هم بزنید تا یکدست شود. حالا آرد را به همراه بیکینگ پودر داخل الک بریزید و 3 بار الک کنید سپس در چند مرحله به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم

حالا خامه را به کمک لیسک در یک جهت هم می زنیم تا قوام خامه کیک یکنواخت شود. سپس توت فرنگی ها را بشویید و روی حوله قرار دهید تا کاملا خشک شوند و سپس به کاسه اضافه کنید.

مرحله پنجم

سپس دوباره خمیر کیک را با هم مخلوط کنید تا توت فرنگی ها در کل خمیر کیک پخش شوند. حالا یک قالب مناسب انتخاب کنید و با کره سرد چرب کنید سپس مایه کیک را به آرامی داخل قالب بریزید.

مرحله ششم

حالا قالب را در طبقه وسط فر می گذاریم، سپس می گذاریم کیک به مدت 40 دقیقه در فر بماند تا کاملا پخته شود. بعد از 30 دقیقه یک خلال دندان یا سیخ چوبی را در وسط کیک فرو کنید و آن را بردارید.

مرحله هفتم

وقتی خمیر کیک به خلال دندان یا سیخ چوبی نچسبد، کیک کاملاً پخته شده است. سپس قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید کیک کاملا خنک شود سپس کیک را از قالب خارج کرده و در ظرف مورد نظر قرار دهید.

مرحله هشتم

حالا گاناش را آماده کنید و خامه صبحانه را به همراه شکلات نعنایی در یک کاسه ضد حرارت بریزید سپس کاسه را روی حرارت غیر مستقیم بخار کتری قرار دهید تا کاملا آب شوند.

مرحله نهم

وقتی گاناش کاملا یکدست شد آن را از کتری خارج کرده و بگذارید کاملا خنک شود. بعد از خنک شدن گاناش آن را روی کیک پهن کرده و با ورقه های توت فرنگی تزئین کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا