آشپزی

طرز تهیه کیک نارگیلی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کیک نارگیلی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک نارگیلی

کیک نارگیلی یکی از کیک های بین المللی ساده و خوشمزه است که با دستور پخت های مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه کیک نارگیلی برای و سرگرمی روز سایت همراه باشید

مواد لازم کیک نارگیلی
ارد 2 لیوان
یک تخم مرغ 4 عدد
قند 1 فنجان
روغن مایع ½ فنجان
شیر نر ½ فنجان
پودر خمیرمایه 2 قاشق غذاخوری
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
کشمش (اختیاری) ½ فنجان
پودر نارگیل ½ فنجان

طرز تهیه کیک نارگیلی

مرحله اول

برای تهیه کیک نارگیلی خوشمزه ابتدا تخم مرغ را به همراه شکر و وانیل در ظرف مناسبی بریزید سپس با همزن به مدت 5 تا 7 دقیقه با دور تند هم بزنید تا بافت مواد کشدار شود و رنگ آن کرمی شود.

مرحله دوم

در این مرحله کره مایع و شیر را به ترتیب به کاسه اضافه کنید و هر کدام را به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید. سپس پودر نارگیل را اضافه می کنیم و 1 دقیقه دیگر مواد را هم می زنیم تا یکدست شوند.

سطح سوم

حالا آرد و بکینگ پودر را با هم ترکیب می کنیم و یکبار الک می کنیم و دوباره داخل الک می ریزیم و روی مواد داخل کاسه الک می کنیم و با لیسک مواد را هم می زنیم تا مایه کیک کاملا یکدست و یکدست شود.

مرحله چهارم

در این مرحله کشمش ها را کمی مرطوب می کنیم سپس روی آن ها را با آرد می پوشانیم. سپس کشمش ها را به کاسه مواد اضافه کنید و هم بزنید تا کشمش ها به طور یکنواخت در کل مایه کیک پخش شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. سپس یک قالب مناسب 20*30 سانتی متری را با کاغذ روغنی یا کره بپوشانید.

مرحله ششم

حالا مایه کیک را داخل قالب بریزید و با کفگیر آن را به طور یکنواخت پخش کنید. سپس قالب را در فر می گذاریم و می گذاریم کیک به مدت 40-50 دقیقه بپزد و بعد از آن از فر خارج کرده و به دلخواه برش می دهیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا