آشپزی

طرز تهیه کیک کرمدار آلمانی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کیک خامه ای آلمانی

کیک خامه ای آلمانی یکی از کیک های خوشمزه و بین المللی است که بافتی سبک و نرم دارد. این کیک خوش طعم و لذیذ بسیار پر طرفدار است و با روش ها و مواد مختلف درست می شود و بسیار شیک و مناسب برای سرو می باشد. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه کیک خامه ای آلمانی برای سایت آموزشی مفید همراه باشید

مواد لازم برای کیک
ارد 220 گرم معادل 1 فنجان و 1.2 فنجان و 2 قاشق غذاخوری است
یک تخم مرغ 4 عدد
وانیل 1/4 قاشق چایخوری
نمک 1 خرج کردن
قند 180 گرم معادل 3.4 فنجان و 3 قاشق غذاخوری است
روغن مایع 100 گرم معادل 1.2 فنجان است
شیر نر 100 گرم معادل 1.2 فنجان است
پودر کاکائو 40 گرم معادل 5 قاشق غذاخوری است
پودر خمیرمایه 10 گرم معادل 1 قاشق غذاخوری است
مواد لازم برای کیک خامه ای
قند 100 گرم معادل 1.2 فنجان است
زرده 2 عدد
شیر نر 300 گرم معادل 1 فنجان و 1.2 فنجان است
وانیل 1/2 قاشق چایخوری
نشاسته ذرت 35 گرم معادل 4 قاشق غذاخوری و 1 قاشق چایخوری است

طرز تهیه کیک خامه ای آلمانی

مرحله اول

ابتدا تخم مرغ ها را در ظرفی ریخته و کمی هم میزنیم تا پفکی و پفکی شود سپس شکر را به آنها اضافه میکنیم و با همزن برقی میزنیم تا مخلوط کرمی و کشدار شود سپس کمی نمک و وانیل اضافه میکنیم و میزنیم. مقدار کمی.

مرحله دوم

وقتی طعم وانیل داخل مواد آزاد شد و مخلوط یکدست شد، شیر را که به دمای محیط رسیده به مواد اضافه کنید و با همزن آرام بزنید تا با مواد مخلوط شود سپس کره مایع را در آن بریزید و فقط آن را با مواد همزن مخلوط کنید.

سطح سوم

سپس در ظرفی دیگر آرد را الک می کنیم تا بافت آن سبک و یکنواخت شود سپس بکینگ پودر و پودر کاکائو را به آن اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا یکدست شود سپس آرد را کم کم روی مخلوط مواد الک کرده و با همزن دستی استفاده می کنیم. در یک جهت هم بزنید.

مرحله چهارم

بعد از اضافه کردن آرد، مواد را زیاد مخلوط نکنید زیرا باعث می شود پف کیک پس از پخت از بین برود و ساختار کیک سفت و فشرده شود. وقتی همه مواد با هم مخلوط شدند و خمیر یکدست و یکدست شد، اجازه دهید کمی استراحت کند.

مرحله پنجم

سپس کف قالب مورد نظر را کاغذ روغنی قرار دهید و مخلوط مواد را داخل آن بریزید و سپس به مدت ده دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید و دمای آن را روی 170 درجه سانتیگراد قرار دهید و بگذارید حدود 40 تا 45 دقیقه بپزد. پخت کیک

نکته: بهتر است از شکل گرد با اندازه 20 سانتی متر استفاده کنید.

مرحله ششم

30 دقیقه اول در فر را باز نکنید چون پفک از بین می رود سپس با سیخ چوبی تست کنید و داخل کیک فرو کنید و آن را خارج کنید کیک را از فر خارج کنید.

مرحله هفتم

کیک را در دمای محیط قرار دهید تا خنک شود سپس با چاقو کیک را از قالب خارج کنید و دوباره در قالب قرار دهید تا کیک از قالب خارج شود سپس کاغذ روغنی را بردارید و سطح پف کرده را جدا کنید. ماهی تابه. کیک با چاقوی تیز.و جدا کنید

مرحله هشتم

سپس سطح کیک را طوری برش دهید که عمق آن 1-2 سانتی متر باشد، دقت کنید کیک سوراخ نشود، سپس تکه های کیک را خارج کرده و در ظرف دیگری بریزید و با دست پودر کنید و برای مدت زمان نگه دارید. تزیین کیک..

مرحله نهم

برای تهیه فراست کیک، زرده تخم مرغ را در ظرفی بریزید و با همزن دستی بزنید تا گلوله شود، سپس شکر و وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا عطر وانیل پخش شود، سپس نصف شیر تازه. عناصر.

مرحله دهم

بعد با همزن دستی هم میزنیم تا یکدست بشه بعد نشاسته ذرت رو اضافه میکنیم و کاملا مخلوط میکنیم بعد بقیه شیر رو میریزیم و هم میزنیم تا یکدست بشه بعد مخلوط رو از صافی رد میکنیم تا گلوله ها گرفته بشه. در مواد

مرحله یازدهم

سپس مخلوط را در تابه ای ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم و با همزن دستی هم می زنیم تا مخلوط غلیظ شود و وقتی خامه به غلظت مناسب رسید آن را از روی حرارت بردارید و در ظرف دیگری قرار دهید و روی کاسه را بپوشانید. کیسه فریزر.

مرحله دوازدهم

سپس در دمای محیط قرار دهید و اجازه دهید خامه کاملا خنک شود سپس خامه را داخل قیف بریزید و حفره داخل کیک را با خامه پر کنید و سطح خامه را با کاردک صاف کنید سپس مقداری شکلات را با رنده ریز رنده کنید و بریزید. خامه و چربی .

مرحله سیزدهم

سپس موز را دایره ای برش دهید و روی شکلات ها بچینید، سپس دوباره شکلات رنده شده را روی دایره های موز بریزید، سپس خامه قنادی را در ظرفی بریزید و با همزن برقی با سرعت بالا هم بزنید تا فرم بگیرد و لکه ها باقی بماند. از تیغه های همزن روی خامه.

مرحله چهاردهم

وقتی خامه فرم گرفت آن را به دو قسمت تقسیم کرده و یکی را با پودر گل ختمی مخلوط کرده و مخلوط کرده و با قیف روی مواد بریزید تا حالت گنبدی به کیک داده شود و سپس سطح خامه را با استفاده از کیک صاف کنید. قیف کاردک. صاف کردن

مرحله پانزدهم

سپس خامه فرم گرفته ساده را روی مخلوط خامه و پودر کیک بریزید و سطح آن را با کفگیر صاف کنید سپس مقداری اسفنج پودر شده روی سطح خامه ساده بریزید و آن را پخش کنید تا کاملا سطح کیک و اطراف آن را بپوشاند. و شکل کیک یکدست است..

مرحله شانزدهم

در مرحله بعد روی کیک خامه ای آلمانی را با برش های موز و ترافل های رنگارنگ تزیین کرده و در یخچال قرار دهید تا کیک سفت شود و خامه سفت شود سپس کیک را به شکل ها و اندازه های دلخواه برش بزنید و در ظرف مناسبی قرار دهید. در نهایت کیک خامه ای آلمانی را به عنوان یک دسر خوشمزه با چای یا قهوه سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا