آشپزی

فوت و فن رولت خرما در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن رولت خرماو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هنر دوستیابی رولت

طرز تهیه رول خرما و بیسکویت، رول خرما و آرد، رول خرما، آشپزخانه کوچک من، خرما موز، خرما، رول مخصوص ماه مبارک رمضان، دستگاه خرما، رول خرما سرآشپز تایب، کیک و بیسکویت خرما، طرز تهیه رول خرما با گردو و پودر نارگیل شور https:/ /namnamak.com › آشپزی · Translate this page در این مقاله جدید در سال 1402 و 2024 در ادامه آموزش طرز تهیه رول خرما و طرز تهیه رول خرما و بیسکویت و طرز تهیه رول خرما با خمیر و آموزش ... دستور پخت رول خرما و بیسکویت سرآشپز پاپیون https://sarashpazpapion.com › دستور پخت · Translate this page ... پخت رول با خرما و بیسکویت توسط leili.a - آسان, مغذی و خوشمزه  ... تکنیک های پخت گوشت ... خرما - روزمنو محبوب ترین انجمن آشپزی و شیرینی ... روزمنو https://www.roozmenu.com › شو... · Translate this page 10 بهمن 1392 AP - عجب سپیده جان چه عالی  عزیزم به نظر من این طرز سرو خرما خیلی شیک تر و رسمی تر از خرمای توپیه هست.  می توانید از تکنیک ها و نکات حین تهیه آن ... راز طعم و مزه رول خرما و نکات درست کردن خرماهای خوشمزه و خانگی https://www.balatarin.com › 2023/... · Translate this page 17 آذر 1402 AP — لینک های مرتبط · 1 راز و نکات آشپزی خوشمزه ترافل خرما برای ترافل خرما خوشمزه و خانگی (8 روز پیش) · 3 فوت و رولت فن و رولت خوشمزه راز و نکاتی برای پخت رولت ... طرز تهیه رولت با خرما و گردو؟  خبرگزاری آنا https://ana.ir › اخبار › طرز تهیه رولت... · Translate this page 26 شهریور 1399 AP — مراحل تهیه رول خرما و گردو · آموزش طرز تهیه انواع سالاد انار |  نکات لازم برای خوشمزه شدن · آموزش پخت و تزیین قیمه نثار قزوینی + پای و پنکه ... رول خرما و وافل سرآشپز پاپیون https://sarashpazpapion.com › ویدیو · Translate this page 20 مرداد 1400 آپارات — خرما و رول وافل.  20 Aug 00 1.6k #رولت_خرما_و_فیفر · #رولت_خرما_و_فر · #رولت_خرما_رولتی ... روش های پخت گوشت ... طرز تهیه رولتی خرمای رنگینک برای رمضان آشمی https://ashmazi.com › رنگینک-رولتی · ترجمه در این صفحه 1 اردیبهشت , 1 400 AP — نکات و تکنیک های ساخت رول رول: برای اینکه رول زیبا و درست شود باید به آن زمان دهیم تا خوب خنک شود و به آن فرم بدهیم سپس آن را برش دهیم.  امتحان کنید... طرز تهیه 10 دسر خرمایی سالم و خوشمزه + آموزش تصویری - مجله کوروش مجله کوروش https://blog.okcs.com › دسر خرما... · Translate this page اسفند 1, 1401 آپ — دسر رولت ترک. خرما را چند ساعت در یخچال بگذارید تا بپزد.  می توانید ... 9- اسموتی خرما.  نکات و ترفندهایی برای تهیه اسموتی شیر و خرما.  طعم اسموتی ... خرما [آرشیو] روزمنو https://www.roozmenu.com › inde... · Translate this page 10 بهمن 1390 AP — ... خرما، شیرینی و بیسکویت سنتی.  ... میشه از تکنیک ها و نکاتی که تو ساختنش یاد گرفتی برامون بگی عزیزم.  تصاویر رول کرم خرما رنگی رول خرمایی حلوا کرم خرمایی حلوا پتی بور رول خرمایی زنجبیلی بیسکویت خرمایی خرمایی حلوا رول خرمایی طرز تهیه رول خرما و بیسکویت |  طرز تهیه رولت خرما پاپیون سرآشپز Bowieon راز خرماهای خوشمزه و نکاتی برای درست کردن خرماهای خوشمزه و خانگی - Mochom راز خرماهای خوشمزه و نکاتی برای درست کردن خرماهای خوشمزه و خانگی - سایت Mochom Mechem's بهترین و خوشمزه ترین خرما رول ها طبق دستور پخت خاص ..نحوه درست کردن بهترین و خوشمزه ترین خرما رول ها بر اساس دستور پخت خاص ... بازخورد رویدادهای امروز 6 تصویر بیشتر

هنر دوستیابی رولت و راز خرماهای خوشمزه و خانگی در سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

رولت خرما با بیسکویت و گردو که بدون نیاز به آرد درست می شود دسری پر انرژی و مقوی است. این شیرینی نه تنها در مهمانی ها و مناسبت های مذهبی مانند افطار ماه مبارک رمضان استفاده می شود، بلکه به عنوان یک میان وعده مقوی نیز عالی است و کودکان نیز از خوردن آن لذت می برند. این رول خرما به راحتی درست می شود و نیازی به فر ندارد، به همین دلیل است که بسیار محبوب است.

مواد لازم برای تهیه خرما

300 گرم خرما بدون هسته

بیسکویت پیتی بوربون 150 گرم

کره 70 گرم

گردو خرد شده 1/2 پیمانه

پودر دارچین 1 قاشق غذاخوری

پودر زنجبیل به میزان لازم

پودر نارگیل به میزان لازم

طرز تهیه رول خرما

برای تهیه رول خرما، ابتدا خرما را هسته بگیرید و پوست آن را جدا کنید. سپس یک تابه را روی آتش بگذارید. یک سوم کره را در تابه بریزید و بگذارید آب شود سپس خرما را اضافه کنید و تفت دهید تا کمی نرم شود.

بیسکویت های پتی را به صورت پودر در آورید (بیسکویت ها را در کیسه ای بریزید و با وردنه فشار دهید تا پودر شوند). در تابه ای جداگانه کره باقی مانده را آب کرده و پودر بیسکویت را به آن اضافه کرده و تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند سپس از روی حرارت بردارید.

بعد از سرد شدن هر دو مخلوط روی سینی پلاستیکی مستطیلی پخش می کنند و خرماها را روی آن می چینند سپس مخلوط بیسکویت را روی خرماها می ریزند و می مالند تا کاملا ببندند.

گردوی آسیاب شده، دارچین و زنجبیل را روی آن بپاشید. سپس با نایلون مواد را به صورت رول در می آوریم و به مدت یکی دو ساعت در یخچال قرار می دهیم تا سفت شود.

بعد از این مدت رول را از یخچال خارج کرده و روی آن را با نارگیل تزئین کرده و با چاقوی تیز به قطعات مساوی برش بزنید و در ظرف سرو بچینید.

هنر دوستیابی رولت

هنگام درست کردن خرما، اگر می خواهید گردوها را کمی برشته کنید، می توانید بعد از خرد کردن آنها را روی حرارت ملایم قرار دهید.

همچنین در صورت تمایل می توانید به جای کره از آرد کنجد استفاده کنید.

اگر گردو دوست ندارید، می توانید آن را با سایر مغزهای دلخواه جایگزین کنید.

به جای بیسکویت پتی بور می توانید از انواع بیسکویت های دیگر مانند بیسکویت مادر استفاده کنید.

برای تزیین نهایی به جای پودر نارگیل می توانید از کنجد استفاده کنید.

این شیرینی باید در ظروف در بسته و در جای خنک نگهداری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا