آشپزی

فوت و فن ساندویچ تن ماهی در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن ساندویچ تن ماهیو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ساندویچ تن ماهی فوت و فن

ساندویچ ماهی تن و ماهی راز یک ساندویچ ماهی تن خانگی خوشمزه در سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

ساندویچ تن ماهی یک غذای پرطرفدار و فست فود است زیرا سرشار از پروتئین و ویتامین است و با ماهی تن می توان انواع ساندویچ درست کرد.

ماهی تن به عنوان یک غذای محبوب در بین دانش آموزان شناخته شده است و می تواند یک وعده غذایی کامل را به تنهایی درست کند. از این محصول غذایی در تهیه بسیاری از دستورهای آشپزی نیز استفاده می شود و برای کسانی که اخیراً به مصرف ماهی علاقه مند شده اند گزینه ای عالی محسوب می شود. به طور کلی ساندویچ تن ماهی یک غذای همه کاره، سالم و خوشمزه به حساب می آید که به راحتی می توان آن را در خانه تهیه کرد.

مواد لازم برای ساندویچ تن ماهی با نان تست

ماهی تن 1 عدد

سس مایونز 1 قاشق غذاخوری

2 قاشق غذاخوری ذرت آب پز

کاهو 1/4 پیمانه

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

نمک و فلفل برای چشیدن

پارمزان 2 قاشق غذاخوری

4 برش نان تست

ترشی گوجه و خیار به میزان دلخواه

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با نان تست

برای پخت کنسرو ماهی تن، آن را در قابلمه ای پر از آب قرار دهید و به مدت 20 تا 30 دقیقه بجوشانید. اگر عجله دارید قوطی ماهی تن را با آب سرد بشویید تا سریعتر خنک شود. در غیر این صورت اجازه دهید ماهی تن به طور طبیعی خنک شود، سپس به یک کاسه بزرگ منتقل کنید.

برای طعم دادن، سس مایونز، ذرت، پارمزان، نمک، فلفل و آبلیمو را به ماهی اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. پس از مخلوط شدن مواد، آنها را روی نان بریزید و با برگ کاهو و گوجه فرنگی تزیین کنید و نان را مثلثی برش دهید.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ تن ماهی جعفری

ماهی تن 1 عدد

3 عدد سیب زمینی متوسط

1 عدد پیاز متوسط

جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل برای چشیدن

طرز تهیه ساندویچ ماهی تن جعفری

دستور تهیه ساندویچ ماهی تن جعفری بسیار شبیه سایر انواع ساندویچ تن ماهی است. برای این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا کنسرو ماهی تن را در قابلمه ای بجوشانید و بعد از 20-30 دقیقه آن را در ظرف بزرگی منتقل کنید.

سیب زمینی ها را آب پز کنید و به صورت مکعبی خرد کنید.

پیاز را (ترجیحا قرمز) نگینی خرد کرده و به همراه سیب زمینی، نمک، فلفل و جعفری خرد شده به ظرف ماهی تن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

برای تهیه ساندویچ می توانید از نان باگت، نان تست یا هر نوع نان دیگری استفاده کنید. برای بافت بهتر، توصیه می شود کمی ماست غلیظ یا سس مایونز به مخلوط اضافه کنید.

این ساندویچ که به ساندویچ جعفری تن معروف است، به دلیل داشتن سیب زمینی پخته و جعفری، گاهی اوقات ساندویچ سیب زمینی تن نیز نامیده می شود و یک غذای سریع و خوشمزه است.

برای تنوع، می توانید به جای جعفری از پیازچه در تهیه ساندویچ تن ماهی پیازچه استفاده کنید. همچنین می توانید سیب زمینی و جعفری را کنار بگذارید و فقط ماهی تن را با پیازچه، مقداری ماست تغلیظ شده یا مایونز یا پنیر خامه ای مخلوط کنید و با نان باگت یا نان تست سرو کنید.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ تن ماهی رژیمی

ماهی تن 1 عدد

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

نصف دسته پیازچه

زیتون خرد شده یا بدون هسته 1/4 فنجان

نمک و فلفل برای چشیدن

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی رژیمی

پیازچه و زیتون را ریز خرد کنید.

ماهی تن را در آب بجوشانید و این کار را حداقل 20 دقیقه ادامه دهید.

پیازچه، زیتون خرد شده، ماهی تن و روغن زیتون را در یک کاسه بزرگ بریزید و خوب مخلوط کنید.

از آنجایی که این ساندویچ تن ماهی مخصوص رژیم غذایی است، توصیه می شود از نان سبوس دار، نان تست چند دانه یا نان رژیمی بدون نمک استفاده کنید.

طرز تهیه ساندویچ ماهی تن ساده

اگر روزتان پر از کار است و زمان کافی برای تهیه ساندویچ تن ماهی با مواد مختلف ندارید، اما می خواهید یک غذای تن ماهی را امتحان کنید، ما یک ساندویچ ماهی تن ساده و آسان و سریع تهیه می کنیم.

برای تهیه ساندویچ ماهی تن، کافی است یک قوطی ماهی تن را باز کنید و کمی بپزید و بگذارید خنک شود. در همین حین یک پیاز کوچک یا متوسط ​​را خرد کرده و در روغن تفت دهید تا طلایی شود. سپس ماهی تن را به پیازهای سرخ شده اضافه کنید و 5 تا 10 دقیقه دیگر تفت دهید. در آخر مواد را با نان باگت یا نان دیگری به دلخواه سرو کنید.

این نوع ساندویچ تن ماهی ساده به عنوان یک صبحانه انرژی زا و مقوی طرفداران زیادی دارد و با حداقل مواد اولیه و در کمترین زمان ممکن قابل تهیه است.

ساندویچ تن ماهی فوت و فن

اگر محدودیت غذایی خاصی ندارید، استفاده از چیپس خرد شده یا پنیر خامه‌ای در ساندویچ تن ماهی یک گزینه عالی است.

ماهی تن را می توانید با انواع سس و تاپینگ میل کنید.

توصیه می شود در ساندویچ ها از جعفری و پیازچه استفاده کنید تا طعم آنها بیشتر شود.

به جای استفاده از کاهو، می توانید از انواع سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج، آرگولا یا سایر سبزیجات خوراکی استفاده کنید.

همچنین ترکیبی از قارچ، نخود، ذرت و تن ماهی را امتحان کنید. این ترکیب بسیار خوشمزه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا