فناوری و تکنولوژی

قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام

خرید فالوور از سایت اینبو

اینستاگرام تعدادی ویژگی جدید برای استوری ها معرفی کرده است. این ویژگی‌ها شامل روش‌های تعاملی جدید برای اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو است.

به گزارش دیجیاتو، جالب ترین ویژگی جدید اینستاگرام Reveal نام دارد و با این حال محتوای استوری در ابتدا به صورت تار و محو شده نمایش داده می شود. تنها راهی که سایر کاربران می توانند این داستان ها را ببینند ارسال یک پیام خصوصی به شخصی است که آنها را به اشتراک گذاشته است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، قبلا گفته بود که پیام های خصوصی بخش مهمی از پلتفرم هستند و در کنار استوری ها، بیشترین رشد اینستاگرام را به خود اختصاص می دهند.

بنابراین، نیاز به ارسال یک پیام خصوصی برای مشاهده استوری های منتشر شده توسط ویژگی Reveal می تواند باعث رشد بیشتر اینستاگرام شود. تولیدکنندگان محتوا نیز می توانند از این ویژگی برای افزایش تعامل داستان های خود استفاده کنند.

سایر استیکرهای جدید برای استوری اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده به استوری های اینستاگرام Frames نام دارد که یک عکس پولاروید خاکستری را روی تصاویر نمایش می دهد. این تصویر در ابتدا قابل مشاهده نخواهد بود و زمانی که سایر کاربران گوشی خود را تکان می دهند ظاهر می شود.

اینستاگرام همچنین یک ویژگی مبتنی بر موسیقی به نام “Add Your Music” را به Story Stickers اضافه کرد که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از دستوراتی مانند “آهنگ آلبوم مورد علاقه” آهنگ ها را در استوری های خود به اشتراک بگذارند.

جدیدترین استیکر اضافه شده به استوری اینستاگرام Cutouts نام دارد. با این قابلیت می توانید بخشی از هر ویدیو یا عکسی را در گالری گوشی خود به یک استیکر سفارشی تبدیل کرده و به استوری یا ریل خود اضافه کنید. هنگامی که استیکری با این ویژگی بسازید، در منوی استیکر استوری ذخیره می شود و همچنین می توانید به دیگران اجازه ذخیره آن ها را بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا