اخبار روز

مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد

خرید فالوور از سایت اینبو

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز شورای دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جلسه دولت امروز در سال 1403 تشکیل شد و اعضای دولت در خصوص موضوعات روز از جمله اقدامات ستاد سفر، فعالیت های جامعه پزشکی در ارائه خدمات گزارش هایی ارائه کردند. به قربانیان سیل در استان های سیل زده و نمایشگاه قرآن را تقدیم کردند.

به گزارش سرگرمی روز، بهادری جهرمی گفت: رئیس جمهور وزارتخانه های تولیدی مانند نفت، نیرو، حراست، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد برنامه های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد کل کشور انجام می شود. شعار سال

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد فراژ و برخی نهادهای مرتبط، پیشنهاد به روز رسانی جرایم راهنمایی و رانندگی در هیئت دولت بررسی و کد این تخلفات با توجه به نرخ تورم به روز شد که به زودی اعلام می شود.

از فروردین ماه آیین نامه اجرایی دستمزد را اجرا می کنیم

سخنگوی دولت افزود: بر اساس ابلاغ قانون بودجه سال 1403 در روزهای پایانی سال 1402، امروز ضوابط اجرای بودجه در حوزه دستمزد و حقوق به تصویب هیات وزیران رسید و انشاالله بزودی اعلام شد، برای اینکه بتوانیم اجرای بودجه را تا فروردین ماه آغاز کنیم و قوانین حقوق و دستمزد اجرایی اولین آیین نامه اجرایی بودجه است الحمدالله در دومین جلسه دولت در سال تصویب شد و سرعت پیشنهاد بودجه قوانین خوب و قابل قبول بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا