فناوری و تکنولوژی

نحوه رفع خطای عدم پاسخگویی سرور در فورتنایت

خرید فالوور از سایت اینبو

هیچ کس دوست ندارد زمانی که مشتاقانه منتظر بازی Fortnite با دوستان خود است، خطا دریافت کند، به خصوص زمانی که یک آپدیت بزرگ جدید منتشر می شود. یکی از آزاردهنده‌ترین خطاها، خطای «سرورهای فورتنایت پاسخ نمی‌دهند» است، زیرا دلیل آن کاملاً مشخص نیست. اکثر مردم نمی دانند “سرور” چیست، چه برسد به اینکه عدم پاسخگویی آنها به چه معنی است، به جز اینکه قادر به بازی نیستند. در این شرایط این سوال مطرح می شود که آیا می توان کاری برای حل مشکل انجام داد یا باید منتظر حل آن توسط اپیک گیمز باشیم.

آیا می توانید خطای عدم پاسخگویی سرور را در فورتنایت برطرف کنید؟

اولین قدمی که باید هنگام مواجه شدن با این خطا در فورتنایت بردارید این است که مستقیماً به وب سایت یا حساب توییتر آنها (X سابق) بروید. این به شما می گوید که آیا مشکلی در سرورهای اپیک گیمز وجود دارد یا خیر و همچنین به شما اطلاع می دهد که زمان تخمینی برای رفع مشکل نیاز است. گاهی اوقات سرورها برای تعمیر و نگهداری یا آماده شدن برای به روز رسانی های اصلی آفلاین می شوند، در این صورت شما چاره ای ندارید جز اینکه منتظر باشید تا Epic Games اعلام کند سرورها دوباره آنلاین شده اند.

اگر به نظر می رسد مشکل از سرورهای اپیک گیمز نیست، چند کار وجود دارد که می توانید خودتان این مشکل را برطرف کنید. اولین قدم باید خاموش و روشن کردن کامل کامپیوتر یا کنسول باشد. گاهی اوقات یک راه اندازی مجدد ساده می تواند مشکل را برطرف کند.

همچنین مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما فعال است. اگر اینترنت شما کار می کند، می توانید راه اندازی مجدد مودم یا روتر خود را امتحان کنید.

گاهی اوقات ممکن است مشکل از کش DNS شما باشد. پاک کردن حافظه پنهان DNS می تواند به حل و فصل سرورهای پاسخگو کمک کند. مراحل انجام این کار بسته به سیستم عامل شما متفاوت است.

اگر پاک کردن کش DNS مشکل را برطرف نکرد، می‌توانید تنظیمات DNS خود را به Google DNS یا OpenDNS تغییر دهید.

در برخی موارد، مشکل ممکن است مربوط به فایل های بازی Fortnite شما باشد. Epic Games یک بررسی کننده یکپارچگی فایل های بازی داخلی دارد که می تواند فایل های خراب را شناسایی و تعمیر کند.

اگر هیچ یک از راه حل های دیگر کار نکرد، آخرین گزینه این است که فورتنایت را دوباره به طور کامل نصب کنید. با این کار تمام فایل‌های بازی با نسخه‌های جدید جایگزین می‌شوند و ممکن است مشکلاتی را که ممکن است باعث خطای عدم پاسخگویی سرورها شده باشد، برطرف کند.

نکات مهم:

قبل از ایجاد هر گونه تغییر در تنظیمات شبکه یا رایانه، مطمئن شوید که اتصال اینترنتی فعال و پایداری دارید.

اگر بعد از انجام مراحل بالا مشکل برطرف نشد، می توانید با آنها تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

امیدواریم این مقاله به شما در رفع خطای عدم پاسخگویی سرور در Fortnite کمک کرده باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا