فناوری و تکنولوژی

هشدار مهم و حیاتی اپل برای آیفون‌باز‌ها

خرید فالوور از سایت اینبو

اکثر کاربران معمولا قبل از خواب تلفن همراه خود را به شارژر متصل می کنند. حالا اپل در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده است که هنگام شارژ آیفون، کابل موبایل، آداپتور یا شارژر باید تهویه و دمای مناسبی داشته باشد و آن را زیر پتو، بالش یا بدن خود قرار ندهید. اپل هشدار می دهد که عدم رعایت این دستورالعمل های ایمنی می تواند منجر به آتش سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به آیفون یا سایر اموال شود.

به گزارش دیجیاتو، طبق پیام اپل در صفحه پشتیبانی خود، آیفون، آداپتور و شارژر بی سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ در مکانی با تهویه مناسب نگهداری کنید. اگر آیفون شما در حال شارژ است، نباید برای مدت طولانی با بدن شما تماس داشته باشد و همچنین نباید آن را زیر پتو یا بالش قرار دهید. این نکات باید رعایت شود، به خصوص زمانی که می خواهید بخوابید یا شرایط فیزیکی خاصی دارید که نمی توانید افزایش دمای گوشی را تشخیص دهید.

توصیه های ایمنی شارژ آیفون اپل

در برخی موارد ممکن است به دلیل گرم شدن آیفون در هنگام شارژ شدن، آتش سوزی رخ دهد، به خصوص اگر دمای اطراف گوشی نیز بالا باشد. البته این کیس محدود به آیفون نیست و هر موبایل یا دستگاه دیگری می تواند دمای آن را در هنگام شارژ افزایش دهد و نکات ایمنی را رعایت کرد.

اپل در صفحه پشتیبانی خود بار دیگر به این نکته مهم اشاره کرده است که برای شارژ آیفون خود باید از آداپتور و کابل مخصوص اپل استفاده کنید. اگرچه آداپتورهای اپل معمولاً گران هستند و ممکن است بتوانید آداپتور دیگری را با قیمت کمتری تهیه کنید، اپل اصرار دارد که اگر آداپتور شخص ثالثی تهیه کنید، باید علامت MFi (ساخته شده برای آیفون) را داشته باشد.

اپل همچنین می‌گوید استفاده از کابل‌ها یا شارژرهای آسیب‌دیده و خیس می‌تواند باعث آتش‌سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به آیفون یا سایر اموال شود. غول فناوری از شما می خواهد که در آداپتور برق خود به موارد زیر توجه کنید، زیرا هر یک از این شرایط خطرناک است و باید نشانه ای برای خرید یک آداپتور شارژ جدید در نظر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا