مد و زیبایی

پرطرفدارترین مانتو کار شده مجلسی و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

کت روی

وقتی صحبت از مجالس و مراسم خاص می شود، یکی از اولین چیزهایی که به ذهن ما می رسد، انتخاب لباس مناسب است. یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها در میان خانم ها برای چنین مناسبتی، کت مشکی است. این مدل پالتو به دلیل طراحی زیبا و شیک همیشه محبوب بوده و هست. به عنوان مثال، مانتوهای مشکی با آثار دست ساز و هنری مانند توری، مروارید، سنگ و ملیله یا حتی پانل ها می توانند جلوه خاصی به ظاهر شما ببخشند. مانتو گلدوزی شده یک انتخاب ایده آل برای خانم هایی است که به دنبال استایلی متفاوت و شیک هستند.

کت مشکی

****

کت روی

****

مانتو گیپور

لباس شب مشکی توری یکی از محبوب ترین مدل ها برای مجالس است. توری با ظرافت و زیبایی خاص خود می تواند هر پالتویی را به یک اثر هنری تبدیل کند. این نوع مانتوها معمولا با توری های ظریف و پیچیده تزیین می شوند و به دلیل طرح های شیک و منحصر به فردشان همیشه جلب توجه می کنند. اگر به دنبال کتی هستید که هم شیک و هم کلاسیک باشد، لباس های مشکی توری می توانند بهترین انتخاب باشند.

شومینه مجلل

****

مانتو شیک

****

یک کت ساده

طرح های مانتو تزئین شده با مروارید یکی دیگر از انتخاب های عالی برای دور هم جمع شدن است. مرواریدها با درخشندگی و زیبایی خاص خود ظاهری مجلل و جذاب به مانتو می دهند. مانتوهای مشکی با مرواریدهای کار شده همیشه در راس لیست انتخاب خانم هایی هستند که به دنبال استایلی شیک و متفاوت هستند. این روپوش ها معمولا با مرواریدهای سفید یا رنگی تزیین می شوند که فضایی خاص و منحصر به فرد به لباس می بخشد.

مانتو با پنل کار می کند

****

مدل لباس با تور دوخته شده است

****

مدل مانتو کار شده با مروارید

یکی دیگر از مدل های بسیار محبوب شومینه، شومینه تزئین شده با سنگ و ملیله است. این روپوش ها به دلیل کارهای دستی دقیق و پیچیده ای که روی آن ها انجام شده بسیار جذاب و خیره کننده هستند. روپوش های مشکی با سنگ های درخشان و ملیله ها به شما کمک می کند تا در هر جمعی بدرخشید و مورد توجه قرار بگیرید. این نوع مانتو هم برای مجالس رسمی و هم برای مهمانی های خاص انتخاب بسیار مناسبی است.

مانتو مجلسی با سنگ و ملیله

****

مانتو کار شده با سنگ

****

مانتو شیک

شومینه های چراغ دار یکی از جدیدترین و شیک ترین مدل هایی هستند که اخیرا مورد توجه قرار گرفته اند. پنل ها با طراحی خاص و متفاوت خود جلوه ای مدرن و شیک به مانتو می دهند. این مانتوها معمولا با پنل های رنگارنگ یا طرح دار تزئین می شوند که به لباس ها حالتی شاداب و جذاب می بخشد. اگر به دنبال شومینه ای هستید که هم متفاوت و هم شیک باشد، شومینه های پانل دار انتخابی عالی هستند.

یک کت گلدوزی شده زیبا

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا