مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل مانتو کیمونو شیک زنانه و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

الگوی شیک کت کیمونو زنانه

وقتی صحبت از استایل های شیک و جذاب برای روزهای گرم تابستان می شود، یکی از بهترین انتخاب ها، روپوش زنانه شیک کیمونو است. این مانتوها با طرح های خاص و جذاب جلوه ای خاص و منحصر به فرد به هر لباسی می دهد. مدل های مانتو کیمونوی زنانه شیک با طرح ها و پارچه های متنوع انتخابی عالی برای هر مهمانی و حتی زندگی روزمره است. در این مطلب چند مدل مانتو کیمونو جذاب و متفاوت را به شما معرفی می کنیم که هر کدام به نوعی خاص و شیک هستند. پس با ما همراه باشید تا با این مدل های شیک و متفاوت آشنا شوید.

مدل مانتو کیمونوی تابستانی

****

کیمونوی زنانه

****

الگوی کت کیمونو

یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان، کیمونوی جلو بسته است. این مانتوها با طراحی ساده و شیک به شما احساس راحتی و خنکی می دهد و شما را قادر می سازد با استایلی شیک و آراسته در خیابان ها بدرخشید. مانتوهای جلو بسته معمولا از مواد سبک و خنک مانند پنبه، کتان یا پنبه ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اگر به دنبال یک مانتو راحت و شیک برای هر روز هستید، امتحان این مدل را از دست ندهید. کیمونوهای جلوبندی با طرح های مختلف و جزئیات خاص همیشه استایلی شیک و متفاوت به شما می بخشد و به شما اجازه می دهد در هر مجلسی بدرخشید. این مانتوها به راحتی با هر شلوار و دامنی ست می شوند و ظاهری شیک و جذاب به شما می دهند.

کیمونوی جلو باز

****

کیمونوی جلو باز ساده

****

مدل کت بیرونی کیمونو

مانتوهای رسمی کیمونو با طرح های خاص و شیک یکی از بهترین انتخاب ها برای مهمانی ها و مجالس رسمی است. این مانتوها با استفاده از پارچه های مرغوب و دوخت عالی همیشه استایلی خاص و متفاوت به شما می دهند. لباس های رسمی معمولا با جزئیات خاصی مانند گلدوزی، نگین یا توری طراحی می شوند که این مدل ها را از بقیه متمایز می کند. اگر به دنبال کتی شیک و خاص برای مجالس رسمی هستید، حتما این مدل را امتحان کنید. روپوش های کیمونو با طرح های مختلف و جزئیات خاص همیشه استایلی منحصر به فرد به شما می بخشد و به شما اجازه می دهد در هر مراسمی بدرخشید. این مانتوها به راحتی با هر شلوار و اکسسوری ست می شوند و استایلی کامل و جذاب به شما می دهند.

مدل مانتو کیمونوی تابستانی 1403

****

کیمونوی جدید زنانه

****

    کت کیمونو بلند

مانتوهای کیمونوی تابستانی آستین دار با طرح های عالی و جذاب یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان است. این مانتوها از پارچه های سبک و خنک به شما احساس راحتی و خنکی می دهند و شما را قادر می سازند در هوای گرم تابستان با استایلی شیک و راحت بدرخشید. مانتوهای آستین دار تابستانی کیمونو معمولا با رنگ های روشن و شاد طراحی می شوند که به شما احساس تازگی و انرژی می دهد. اگر به دنبال یک مانتو شیک و خاص برای تابستان هستید، حتما این مدل ها را امتحان کنید. کت های کیمونوی تابستانی آستین دار با طرح های مختلف و جزییات خاص همیشه استایلی شیک و متفاوت به شما می بخشد و به شما اجازه می دهد در هر مجلسی بدرخشید. این مانتوها به راحتی با هر شلوار و دامنی ست می شوند و ظاهری شیک و جذاب به شما می دهند.

کت کیمونو کوتاه

****

روپوش کیمونو جلو بسته شد

****

مانتو کیمونو ترند اینستا

کیمونوهای جلو باز با طرح های خاص و جذاب یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های شیک پوش است. این مانتوها با طرح جلو باز به شما این امکان را می دهند که استایل های چند منظوره و چند لایه بسازید و به راحتی آن ها را با انواع لباس ها و اکسسوری ها ترکیب کنید. مانتوهای جلو باز معمولا از پارچه های نرم و سبکی مانند پنبه و کتان ساخته می شوند که به شما راحتی و استایل را در عین حال می دهد. اگر به دنبال کتی شیک و خاص برای عکس های روزمره و اینستاگرامی هستید، حتما این مدل را امتحان کنید. کیمونوهای جلو باز با طرح های مختلف و جزییات خاص همیشه استایلی شیک و متفاوت به شما می دهند و در هر مجالسی بدرخشید. این مانتوها به راحتی با هر شلوار و دامنی ست می شوند و ظاهری شیک و جذاب به شما می دهند.

کت کیمونو طرح دار

****

کت کیمونو مشکی

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا