مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل پیراهن مهمانی آستین بلند و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل پیراهن مجلسی آستین بلند

پیراهن های زنانه همیشه نماد زیبایی و زنانگی بوده اند، از الگوهای ابریشمی ظریف گرفته تا طرح های ساده خانه. وقتی از “پیراهن مدل لباس زنانه ابریشمی” صحبت می کنیم، تصویری از نرمی، استایل و در عین حال جذابیت به ذهن متبادر می شود. پیراهن های مجلسی زنانه اغلب برای راحتی و استایل استفاده می شوند، اما این روزها طرح ها نشان داده اند که چگونه راحتی را با استایل ترکیب کنیم. در حالی که برخی از پیراهن های مجلسی به دلیل ساده بودن و سادگی خود شناخته می شوند، مدل های دیگر از مواد مختلفی مانند پشم گوسفند برای راحتی بیشتر استفاده می کنند.

مدل لباس خالدار

****

پیراهن بلند زنانه مدل تمیز

****

مدل پیراهن بلند زنانه

پیراهن‌های بلند ساده با ویژگی‌هایی مانند خطوط طراحی مستقیم، رنگ‌های خنثی و حداقل استفاده از تزیینات، انتخابی محبوب برای پوشیدن روزمره هستند. این پیراهن ها به دلیل سادگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند با هر کفش و اکسسوری ترکیب شوند. از طرفی لباس مجلسی آستین بلند نه تنها برای خانواده بلکه برای مجالس غیررسمی نیز مناسب است. این لباس ها می توانند کمد لباس هر خانمی را تکمیل کنند.





مدل پیراهن بلند زنانه خانگی

*****

الگوی یک لباس بلند خانگی

****

پیراهن بلند مدل خانگی

پارچه آبروبادی به دلیل لطافت و خنکی یکی از بهترین انتخاب ها برای پیراهن های مجلسی بلند است. بدنه ها به دلیل سبکی و راحتی می توانند انتخابی ایده آل برای روزهای گرم تابستان در خانه باشند. از طرفی پیراهن های خانگی شیک، با جزئیات ظریف و طرح های مدرن، به گونه ای طراحی شده اند که هم زیبایی و هم راحتی را ارائه دهند.





مدل پیراهن بلند زنانه

****





مدل پیراهن زنانه

*****

مدل پیراهن بلند Abrobody Home

آستین های گشاد همیشه یک انتخاب محبوب برای لباس ها به خصوص آستین دار هستند. پولک ها با درخشش و جلوه خاصی که دارند جلوه خاصی به لباس های ساده می دهند و آن ها را به سطحی متفاوت از شیک می برند. چه این آستین ها بلند باشند و چه کوتاه، لباس را به سطح جدیدی از زرق و برق می برند.

پیراهن مجلسی آستین بلند مدل شیک

****

مدل پیراهن مجلسی آستین بلند

****

مدل لباس آستین Lemme

پیراهن زنانه بلند ساده یکی از انواع لباس هایی است که به دلیل سادگی در طراحی و تنوع در استفاده بسیار محبوب است. این نوع پیراهن را می توان به راحتی با انواع اکسسوری ها ترکیب کرد و برای موقعیت های مختلف از خانه گرفته تا محیط غیررسمی مناسب است. پارچه های استفاده شده برای این پیراهن به طور معمول شامل ویسکوز، پنبه و کتان است که هر کدام از آنها قابلیت تنفس بالایی دارند.

مدل لباس آستین دار

****

پیراهن بلند مدل خانگی شیک

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا