مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل پیراهن گلدار مجلسی و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل پیراهن گلدار مجلسی

مدل پیراهن گلدار کرپ ابریشمی برای مهمانی ها و مجالس رسمی گزینه بسیار مناسبی است. این نوع پارچه به لطف بافت نرم و لطیف خود احساس راحتی فوق العاده ای به شما می دهد، در حالی که نقوش گل روی آن ظاهری شیک و ظریف به شما می بخشد. طراحان با استفاده از ترکیب رنگ های مختلف و طرح های گلدار، الگوهای خیره کننده ای خلق می کنند که هر بیننده ای را به خود جذب می کند. پیراهن های گلدار، به خصوص در فصل بهار و تابستان، برای خانم هایی که می خواهند در جمع بدرخشند، انتخابی عالی هستند.

مدل لباس گلدار دو رنگ تمیز

****

مدل لباس دو رنگ تمیز

****

مدل لباس با پارچه های گلدار

پارچه های گلدار زیبایی و شور زندگی را نشان می دهند. این پارچه ها که معمولا در رنگ های روشن و جذاب طراحی می شوند، جلوه ای دلنشین به لباس می دهند و برای هر مناسبتی مناسب هستند. چه یک مهمانی کوچک خانوادگی باشد و چه یک گردهمایی بزرگ از دوستان، لباس هایی با پارچه های گلدار می توانند به شما سرزندگی و طراوت ببخشند. استفاده از این پارچه ها در طراحی لباس شب مخصوصا برای جوانان انتخابی پرطرفدار است.

لباس طرح گل

****

مدل لباس حریر طرح دار

****

مدل لباس حریر بلند طرح دار

ترکیب سادگی و نقوش گل در لباس استایلی منحصر به فرد ایجاد می کند. لباس های دو رنگ که در یک قسمت ساده و قسمت دیگر گلدار طراحی شده اند برای مهمانی های رسمی و غیر رسمی مناسب هستند. این نوع لباس ها مخصوصا برای کسانی که دوست دارند کمی متفاوت به نظر برسند ایده آل هستند. تضاد رنگ ها و طرح ها در این لباس ها جذابیت خاصی به تیپ شما می بخشد و باعث می شود در هر جمعی متمایز شوید.

مدل لباس گلدار کوتاه

****

مدل لباس با پارچه کرپ حریر گلدار

****

مدل لباس با پارچه کرپ حریر

لباس های گلدار کوتاه یک انتخاب عالی برای فصول گرم سال است. این لباس‌ها که با نقوش گل‌های زیبا طراحی شده‌اند، اغلب از پارچه‌های سبک و خنک ساخته می‌شوند و به شما کمک می‌کنند حتی در گرم‌ترین روزهای سال هم شیک و خنک بمانید. چه برای پیاده روی در ساحل یا یک مهمانی عصرانه، این لباس ها همیشه گزینه ای جذاب و راحت هستند.

مدل لباس با متریال گل

****

مدل پیراهن گلدار مجلسی

****

مدل پیراهن گلدار شیک

لباس های شب که از ترکیب پارچه های گلدار و ساده استفاده می کنند ظاهری کلاسیک و در عین حال مدرن به شما می دهند. این نوع لباس برای مهمانی های شبانه و رویدادهای خاص که می خواهید در آن بدرخشید مناسب است. طراحان معمولا با استفاده از پارچه های ساده در برخی از قسمت های لباس و افزودن نقش های گلدار در قسمت های دیگر تضاد زیبایی ایجاد می کنند که چشم ها را به سمت شما می کشاند.

مدل لباس با پارچه گلدار و ساده

****

مدل لباس کرپ

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا