اخبار روزفناوری و تکنولوژی

چگونه بک گراند ساعت هوشمند خود را تغییر دهیم؟

خرید فالوور از سایت اینبو

به گزارش سرگرمی روز، ممکن است پس از مدتی استفاده از ساعت هوشمند، از آن خسته شوید و بخواهید ظاهرش را تغییر دهید؛ مطمئناً نمی‌توان طراحی خارجی آن را تغییر داد اما خوشبختانه اکثر مدل‌های موجود در بازار تصویرهای زمینه‌ی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در دنیای امروزی ساعت هوشمند یکی از معروف‌ترین لوازم جانبی محسوب می‌شود و کمتر کسی سوال می‌کند اسمارت واچ چیست. این مسئله نشان‌دهنده‌ی محبوبیت بالای آن‌ است. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به شما نحوه‌ی تغییر تصویر زمینه‌ی محصول مذکور را آموزش دهیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه زومیت باشید.

تغییر تصویر زمینه در ساعت هوشمند اپل

پس از بررسی اپل واچ متوجه می‌شوید که تغییر پس‌زمینه‌ی آن از دو راه، آیفون و ساعت هوشمند، قابل انجام است. در ادامه هر دو روش توضیح داده شده‌اند و می‌توانید از هر کدام که دوست داشتید استفاده کنید.

تغییر پس زمینه اپل واچ از طریق ساعت

ساعت اپل به شما این اجازه را می‌دهد که بدون دخالت گوشی، تصویر زمینه‌اش را تغییر دهید. انجام این‌کار نیز سخت نیست و تنها باید مراحلی را که در ادامه گفته می‌شود گام‌ به گام انجام دهید.

  • انگشت خود را روی صفحه‌ی ساعت نگه دارید تا اندازه واچ فیس فعلی کوچک‌تر شود.
  • حال می‌توانید از میان تصاویر پس‌زمینه‌ی پیش‌فرض هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید.
  • اگر هیچکدام از آن‌ها را دوست نداشتید، چندین بار دیگر به سمت چپ بروید تا به گزینه New برسید.
  • اکنون تصاویر دیگری به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از میان آن‌ها به هرکدام علاقه داشتید، با کلیک روی Add به ساعت هوشمند خود اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا