سبک زندگی

۶ دلیل برای اینکه طبقه متوسط ثروتمند نمی‌شود

خرید فالوور از سایت اینبو

همه ما می دانیم که مردم می توانند تغییر کنند. ما افراد زیادی را دیده ایم که از نظر شخصی و مالی رشد می کنند و زندگی خود را تغییر می دهند. پس چرا افراد بیشتری از طبقه اجتماعی ای که در آن متولد شده اند خارج نمی شوند؟

به گزارش روزیاتو، در اینجا دلایل را با هم بررسی می کنیم.

1. عادات مالی را خودمان یاد می گیریم نه در مدرسه

اگر چیز زیادی از پول ندانید، پولدار شدن سخت است. جای تعجب نیست که سواد مالی ارتباط نزدیکی با ثروت دارد. با این حال، آموزش امور مالی شخصی یا سرمایه گذاری در مدارس در اولویت نیست. در عوض، هر یک از ما باید آنها را در خانه یا بدتر از آن به تنهایی در بزرگسالی یاد بگیریم.

2. ما از دیدگاه ها و عادات اطرافیان خود استفاده می کنیم

اگر در محاصره وکلا، بانکداران یا کارآفرینان بزرگ شده اید، احتمالاً ابتدا این مسیرهای شغلی را در نظر خواهید گرفت. الگوهای شما احتمالا ساعت های طولانی کار می کنند و برای آموزش ارزش قائل هستند. احتمالاً والدین شما باعث می شوند نمرات خوبی در مدرسه بگیرید، زبان های خارجی یاد بگیرید و برای تجربه فرهنگ های دیگر سفر کنید.

اما اگر وقتی بزرگ می‌شوید با افرادی که مدرسه را ترک می‌کنند با مشاغل کم درآمد احاطه می‌شوید، فکر می‌کنید چه نگرش‌ها و عاداتی را انتخاب خواهید کرد؟

3. تحصیلات عالی به معنای درآمد بیشتر است

باز هم جای تعجب نیست که تحصیلات با ثروت همبستگی دارد. اما زمانی که در یک جامعه فقیر بزرگ شوید، برای دریافت تحصیلات عالی با چالش های متعددی روبرو خواهید شد.

اولی فرهنگی است. اگر هیچکس از اطرافیان شما تحصیلات خود را ادامه نداده باشد، احتمال زنده ماندن شما نیز از این طریق کمتر خواهد بود.

در ادامه تحصیل با چالش های مالی نیز مواجه خواهید شد. والدین شما ممکن است از شما بخواهند که پس از رسیدن به سنین نوجوانی از خانواده خود حمایت مالی کنید، که ادامه تحصیل و کسب نمرات خوب را برای شما دشوار می کند.

در نهایت، با شکاف دانشی مواجه می شوید. اگر هیچ کس در خانواده شما به دانشگاه نرفته باشد، نمی تواند شما را در روند انتخاب رشته یا درخواست کمک مالی راهنمایی کند.

4. عدم یادگیری مداوم

افراد با درآمد بالاتر ارزش ادامه تحصیل را درک می کنند. آنها مبالغ هنگفتی را برای پیوستن به تیم هایی با عملکرد بالا سرمایه گذاری می کنند که دائما آنها را برای ادامه رشد به چالش می کشند.

آنها هرگز از یادگیری دست نمی کشند زیرا می دانند که هر چه بیشتر یاد بگیرید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

سرمایه گذاری روی خودتان به این شکل زمان و هزینه می خواهد و طبقات فقیر و متوسط ​​به اندازه کافی ندارند.

5. خرید خانه دور از دسترس است

این روزها اجاره خانه برای بسیاری از افراد غیرممکن است، چه برسد به داشتن خانه. البته، داشتن خانه شخصی می تواند بسیاری از هزینه های جاری را کاهش دهد.

6. سرمایه گذاری عملی نمی شود

ثروتمندان اجازه می دهند پولشان برای آنها کار کند، در حالی که طبقه فقیر و متوسط ​​برای پول کار می کنند. شما می توانید دلایل منطقی برای محدودیت های خود بیاورید، اما نکته اینجاست که شما نیز ثروتمند نخواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا