آشپزی

طرز تهیه شیرینی پای کدو حلوایی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی پای کدو حلوایی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پای کدو حلوایی

کدو حلوایی یکی از شیرینی های خوشمزه و ایرانی است که جزو دسرهای خشک محسوب می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پای کدو حلوایی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم کیک پای کدو تنبل
پوره کدو تنبل ½ فنجان
پودر هل نوک یک قاشق چای خوری
پودر دارچین نوک یک قاشق چای خوری
گردو کافی
مواد لازم برای پای
یک تخم مرغ 3 عدد
ماست ½ فنجان
روغن مایع ½ فنجان
پوره کدو تنبل ¼ فنجان
ارد 1.5 فنجان
پودر خمیرمایه 1.5 قاشق چایخوری
قند 1 فنجان

طرز تهیه پای کدو حلوایی

مرحله اول

برای تهیه پای کدو حلوایی خوشمزه، در ابتدای کار مواد میانی را آماده می کنیم، برای این منظور کدو را برش می دهیم و در قابلمه مناسبی با کمی آب می گذاریم و روی آتش می گذاریم.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید کدو حلوایی کاملا پخته و نرم شود سپس پوست فیله را جدا کرده و خوب پوره کنید. سپس پودر دارچین را به همراه پودر هل و گردو در کاسه بریزید و خوب مخلوط کنید و کنار بگذارید.

سطح سوم

در این مرحله به سراغ تهیه خمیر کیک می رویم، برای این منظور ابتدا فر را با دمای 170 درجه روشن می کنیم تا کاملا گرم شود، سپس تخم مرغ ها را با شکر در ظرف مناسبی می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا پودر هل را به همراه دارچین و پودر وانیل به کاسه اضافه کنید و با همزن برقی خوب هم بزنید تا کرم رنگ و کشدار شود. سپس کره مایع و ماست را به کاسه اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله پنجم

حالا پوره کدو حلوایی را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود سپس آرد و بکینگ پودر را 3 بار الک کنید و کم کم به ظرف اضافه کنید و با همزن از یک طرف هم بزنید تا بافت یکدست شود. صاف باشد

مرحله ششم

در این مرحله داخل قالب مافین را با کاغذهای کپسولی می پوشانیم و 1 قاشق از مایه کیک را داخل آنها می ریزیم. حالا یک قاشق از مواد متوسط ​​را روی مایه کیک بریزید و روی آن را با خمیر کیک بپوشانید تا دو سوم کاغذ پر شود.

مرحله هفتم

سپس روی کیک را با قاشق صاف می کنیم و قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم سپس کیک ها را به مدت 20 دقیقه در فر می گذاریم تا کاملا پخته و روی آن ها طلایی شود.

مرحله هشتم

بعد از این مدت قالب را از فر خارج کنید و بگذارید کیک ها کاملا خنک شوند. در آخر روی کیک ها را با مقداری پودر پسته تزئین کرده و با چای سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا