فناوری و تکنولوژی

رونمایی از سرویس‌های جدید روبیکا در خرداد

خرید فالوور از سایت اینبو

معاون بازاریابی روبیکا در حاشیه نمایشگاه Innotex 2024 از رونمایی از خدمات جدید این ابر اپلیکیشن در ژوئن سال جاری خبر داد.

نمایشگاه Innotex 2024 از هجدهم دی‌بهشت آغاز به کار کرد و یکی از پرطرفدارترین بخش‌های این نمایشگاه صحنه نبرد است. در این بخش صاحبان کسب و کارهای نوپا به بیان ایده ها و ارائه محصولات خود می پردازند و مدیران موفق تجربیات و توصیه های خود را در این زمینه با جوانان به اشتراک می گذارند. امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا در این مراسم روی صحنه حاضر شد و درباره خدمات جدید این ابر اپلیکیشن و همکاری روبیکا با استارت آپ های جدید برای راه اندازی این خدمات صحبت کرد.

نجفی درباره خدمات جدید روبیکا گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 10 سرویس جدید در روبیکا راه اندازی شود. این خدمات در فینتک و صورتحساب اینترنت، آموزش و … خواهد بود.»

وی همچنین درباره زمان رونمایی از این سرویس ها افزود: در خرداد ماه کاربران شاهد خدمات و کسب و کارهای جدید در روبیکا خواهند بود.

معاون بازاریابی روبیکا در مورد حمایت این ابر اپلیکیشن از استارت آپ ها گفت: ما همیشه مایل به همکاری با شرکت هایی هستیم که می توانند به روبیکا کمک کنند. این همکاری می تواند سرمایه گذاری یا تبلیغاتی و … باشد.

وی همچنین درباره سرمایه گذاری روبیکا بر روی ایده هایی که در مسابقه اینوتکس ظاهر شد، گفت: ما در حال تماشای تمامی شرکت کنندگان هستیم و کسب و کارهای دیجیتالی که محصولی برای ارائه دارند قطعا جزو فرصت های ما خواهند بود.

وی در پایان درباره چشم انداز روبیک برای سال 1403 گفت: «تمام تلاش ما بر این خواهد بود که بتوانیم شعار «زندگی دیجیتال با روبیک» را به عنوان یک واقعیت پوشش دهیم. این بدان معنی است که کاربر روبیکا می تواند تمام نیازهای دیجیتال خود را با این برنامه فوق العاده برطرف کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا