آشپزی

طرز تهیه سوپ ورمیشل ساده با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سوپ ورمیشل ساده را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سوپ رشته ساده

آش رشته یکی از پیش غذا های خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که برای مشاهده آموزش کامل مرحله به مرحله با دستور پخت های مختلف تهیه می شود. طرز تهیه سوپ رشته ساده برای و سرگرمی روز سایت همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
هویج 1 قطعه
سیب زمینیها 1 قطعه
دوره نودل دو مشت
سینه مرغ ½ سینه
پیاز 1 قطعه
جعفری 1 دسته کوچک
نمک و فلفل کافی
پودر سیر و پاپریکا کافی
رب گوجه فرنگی 1.5 قاشق غذاخوری
زردچوبه و کره کافی

طرز تهیه سوپ رشته ساده

مرحله اول

من آماده می کنم سوپ رشته فرنگی ساده ابتدا پیاز را نگینی خرد کنید سپس ظرف مناسبی روی اجاق بگذارید و کمی روغن اضافه کنید. سپس پیاز را به قابلمه اضافه کرده و تفت دهید.

مرحله دوم

در حین سرخ شدن پیاز مرغ را ریز خرد کنید. بعد از اینکه پیاز روشن شد و کمی تغییر رنگ داد، مرغ خرد شده را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، فلفل قرمز و پودر سیر به قابلمه اضافه کنید.

سطح سوم

در این مرحله مواد را خوب تفت می دهیم تا رنگ گوشت مرغ تغییر کند و عطر ادویه ها ظاهر شود سپس مواد داخل قابلمه را از یک طرف جمع کرده و پوره گوجه فرنگی را به سمت خالی قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

به خاطر داشته باشید که پوره گوجه فرنگی باید کاملاً سرخ شود تا طعم خامی پیدا کند. وقتی رب گوجه فرنگی رنگ خوبی پیدا کرد، 4 پیمانه آب جوش به قابلمه اضافه کنید و آب را به جوش بیاورید.

مرحله پنجم

حالا برای اینکه طعم و بوی گوشت مرغ را کاملاً به دست آوریم، کف را روی آب جمع کرده و دور می اندازیم. سپس هویج و سیب زمینی را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید و به قابلمه اضافه کنید.

مرحله ششم

در این مرحله حرارت زیر قابلمه را کم می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم تا مواد آش بجوشد. بعد از 30-40 دقیقه نمک و ادویه سوپ را اندازه می کنیم و اجازه می دهیم آش 10 دقیقه دیگر روی حرارت ملایم بماند.

مرحله هفتم

بعد از 10 دقیقه رشته ها را به همراه جعفری خرد شده اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا رشته ها نرم شده و جا بیفتند سپس تابه را از روی حرارت بردارید. در آخر آش را در ظرف مورد نظر بریزید و با لیمو ترش سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا