آشپزی

فوت و فن سالاد کشمش و کلم سفید در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن سالاد کشمش و کلم سفیدو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دستور تهیه سالاد کشمش و کلم سفید

سالاد فات و فن با کشمش و کلم سفید راز خوشمزه سالاد کشمش و کلم سفید در سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

سالاد کلم و کشمش به عنوان یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین سالادها شناخته می شود که برای تهیه آن زمان و منابع کمی نیاز است و برای مواقعی که وقت کم دارید مناسب است. این سالاد برای کسانی که به دنبال گزینه های سالم در رژیم غذایی خود هستند نیز مناسب است و می تواند جایگزین غذای خوبی باشد. اگر علاقه مند به آموزش طرز تهیه این سالاد سریع و خوشمزه در منزل هستید، با متن همراه باشید تا طرز تهیه آن را یاد بگیرید.

مواد لازم برای تهیه سالاد کشمش و کلم سفید

کشمش به میزان لازم

کمی کلم سفید

2 عدد هویج

سس مایونز 3 قاشق غذاخوری

یک قاشق چای خوری آب لیمو

یک قاشق چایخوری شکر

نمک و فلفل به میزان لازم

آموزش سالاد کشمش و کلم

این روش ساده به شما کمک می کند سالاد کلم و کشمش را به راحتی تهیه کنید و از آن به عنوان یک تزیین زیبا برای میز غذاخوری خود استفاده کنید.

اولین قدم این است که کشمش ها را کاملا بشویید و در آب سرد خیس کنید تا نرم شوند.

کلم سفید را بشویید و پوست بگیرید، سپس آن را به نوارهای نازک برش دهید.

هویج ها را بشویید و پوست بگیرید سپس با رنده درشت رنده کنید تا راحت تر بخورید.

کشمش های خیس خورده را آبکشی کرده و به همراه کلم و هویج در ظرف مناسبی بریزید و با دقت مخلوط کنید.

برای تهیه سس سالاد در ظرفی جداگانه مقداری سس مایونز، شکر، آبلیمو، نمک و فلفل بریزید و خوب هم بزنید تا سس یکدستی به دست آید.

سس را به مخلوط کلم و کشمش اضافه کنید و دوباره همه مواد را مخلوط کنید.

سالاد کلم و کشمش شما آماده است. می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید و هر زمان که خواستید مصرف کنید.

نکته: برای تنوع در طعم و ظاهر سالاد می توانید مقداری گردوی آسیاب شده به آن اضافه کنید. این افزودنی طعم دلچسب و جذاب تری به سالاد می دهد و همچنین از فواید تغذیه ای گردو بهره مند خواهید شد.

آموزش طرز تهیه سس کلم و کشمش رژیمی

سالاد کلم و کشمش به دلیل داشتن چربی و کالری کم به عنوان یک انتخاب عالی برای افرادی که رژیم غذایی کم کالری دارند، شناخته می شود. تنها ترکیبی که می تواند کالری این سالاد را افزایش دهد سس مایونز است. اگر به دنبال یک نسخه کاملا رژیمی از این سالاد هستید، توصیه می شود از ماست غلیظ به عنوان جایگزین سس مایونز استفاده کنید. این تغییر به شما امکان می دهد سالادی با کالری کمتر و مناسب تر برای رژیم های غذایی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا