فناوری و تکنولوژی

انقلابی در کنترل دیابت: سامسونگ قصد دارد نظارت بر قند خون را در ساعت های هوشمند خود بگنجاند

خرید فالوور از سایت اینبو

بر اساس گزارش ها، سامسونگ در حال توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند خود با قابلیت نظارت بر سطح قند خون کاربران است. این یک خبر هیجان انگیز برای افراد مبتلا به دیابت و سایر افرادی است که به طور منظم سطح قند خون خود را کنترل می کنند.

هان پارک، معاون ارشد و رئیس سلامت دیجیتال سامسونگ الکترونیکس، اخیراً با اعضای هیئت مشاوره سلامت سامسونگ در مرکز پزشکی این شرکت در سئول ملاقات کرد تا در مورد پیشرفت‌ها در نظارت بر قند خون و ادغام آن با پوشیدنی‌های هوشمند صحبت کند.

گفته می شود که بحث ها شامل موضوعات دیگری از جمله پیشرفت در هوش مصنوعی در نظارت بر سلامت و همچنین پیشرفت در تشخیص آریتمی قلبی و فشار خون بالا می شود.

جزئیات نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون هنوز فاش نشده است. با این حال، ممکن است از فناوری‌های مختلفی از جمله حسگرهای نوری، آنالیز امواج رادیویی یا نمونه‌برداری مایع بینابینی برای اندازه‌گیری سطح قند خون بدون نیاز به خون‌گیری استفاده کند.

انتظار می رود سری گلکسی واچ 7 سامسونگ در 10 جولای سال جاری در کنار گلکسی رینگ، گلکسی فولد 6 و فلیپ 6 عرضه شود. هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی واچ 7 شامل نظارت بر قند خون می شود یا خیر، اما این یک پیشرفت قابل توجه برای ساعت های هوشمند و می تواند به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کند.

علاوه بر نظارت بر قند خون، گفته می شود سری Watch7 با چیپست جدید Exynos W940 عرضه می شود که گفته می شود 50 درصد کارآمدتر از مدل قبلی خود است و حداکثر 32 گیگابایت حافظه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا