فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) این عنکبوت بی‌رحم و خطرناک است

خرید فالوور از سایت اینبو

عنکبوت شکارچی گلسنگ (Lichen Huntsman Spider) با نام علمی Heteropoda boiei به عنکبوت گلسنگ نیز معروف است و از تیره Heteropoda از خانواده Sparassidae است. این نوع عنکبوت شکار در آسیا و استرالیا یافت می شود. این عنکبوت ها می توانند رنگ های متفاوتی داشته باشند و ترکیب رنگ های مختلفی از آنها وجود دارد.

(تصاویر) این عنکبوت بی رحم و خطرناک است

به گزارش سرگرمی روز، عنکبوت های شکار گلسنگ برای شکار طعمه خود تار نمی بافند، بلکه در میان خزه ها و گلسنگ ها در کمین می نشینند و زمانی که طعمه در فاصله مناسبی قرار می گیرد حمله می کنند. به لطف ترکیب رنگی که دارند، می توانند خود را در میان خزه ها و گلسنگ ها استتار کنند.

رژیم غذایی آنها عمدتاً از حشرات و سایر بی مهرگان و گاهی اوقات مارمولک های کوچک تشکیل شده است. عنکبوت شکار گلسنگ اغلب در شکاف های پوست درختان زندگی می کند. آنها می توانند خیلی سریع حرکت کنند و اغلب در حین دویدن از پرش فنری استفاده می کنند. این عنکبوت ها می توانند روی دیوارها و حتی سقف راه بروند.

(تصاویر) این عنکبوت بی رحم و خطرناک است

اگر گلسنگ عنکبوتی را بردارید، احتمال بیشتری دارد که واکنش چسبندگی نشان دهد، که تکان دادن حیوان را دشوار می کند و احتمال نیش را افزایش می دهد.

عنکبوت های ماده محافظ سرسخت کیسه های تخم و فرزندان خود هستند. در صورت تحریک، یک صفحه نمایش هشدار می دهند. در صورت نادیده گرفتن هشدارها، احتمال حمله و نیش عنکبوت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا