فناوری و تکنولوژی

ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر قصد خرید این محصول را دارید با ما همراه باشید تا ویژگی های اصلی گلکسی واچ 5 پرو را بررسی کنیم.

به گزارش مهر، یکی از گجت های محبوب سامسونگ، ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو نام دارد که با توجه به قابلیت های متنوع و دوام بسیار خوب، گزینه ای عالی برای ورزش و استفاده در فضای باز است.

ظاهر اسپرت این ساعت هوشمند مهم ترین ویژگی آن است و در مجموع عملکرد خوبی را ارائه می دهد. اگر قصد خرید این محصول را دارید با ما همراه باشید تا ویژگی های اصلی گلکسی واچ 5 پرو را بررسی کنیم.

گلکسی واچ 5 پرو، انتخابی جذاب برای شما

ساعت مچی معمولا یکی از لوازم جانبی محبوب است، اما مدل های هوشمند با قابلیت های منحصر به فردی که در اختیار افراد قرار می دهند، انقلابی در این صنعت ایجاد کرده اند که با استقبال خوبی مواجه شده است.
این
می توان گفت گلکسی واچ 5 پرو در رده جدیدترین ساعت های هوشمند سامسونگ قرار می گیرد که با توجه به ظاهر اسپرت، انتخابی جذاب برای استایل اسپرت شما به نظر می رسد.

مدل Samsung Galaxy Watch 5 Pro به راحتی به گوشی های سامسونگ و سایر دستگاه های اندرویدی متصل می شود و به لطف ویژگی های منحصر به فرد خود، توانایی رقابت با تعدادی از مدل های شناخته شده بازار را دارد.

آنچه در طراحی Galaxy Watch 5 Pro مشاهده می کنید

اگر به ظاهر این محصول نگاه کنید متوجه ابعاد بزرگ آن خواهید شد. در واقع، ساخت گلکسی واچ 5 پرو در این اندازه، امکان استفاده از یک باتری بزرگ را به عنوان منبع انرژی فراهم می کند.

شاید تصور کنید که اندازه صفحه نمایش 1.4 اینچی کمی بزرگ است، اما با این حال، ساعتی زیبا پیش روی شماست که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. این نمایشگر شفاف دارای یک لمس قوی و بسیار حساس است که خیلی سریع به لمس های شما پاسخ می دهد.

شاسی صفحه نمایش از تیتانیوم ساخته شده و دارای یک لایه محافظ یاقوت کبود است که می توان انتظار داشت در برابر ضربه مقاومت کند. بند سیلیکونی این ساعت نیز جلوه زیباتری به استایل شما می دهد و در حین استفاده از آن در اطراف مچ دست احساس راحتی می کنید.

طبق بیانیه سازنده، گلکسی واچ 5 پرو در واقع بادوام ترین ساعت هوشمند برند سامسونگ است که عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه های قبلی دارد به این معنا که به دلیل استاندارد IP 68 در برابر نفوذ آب نیز مقاوم خواهد بود.

البته باید در نظر داشته باشید که وجود چنین استانداردی به این معنا نیست که بتوانید این ساعت هوشمند را برای مدت طولانی زیر آب نگه دارید، در واقع استفاده از آن در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه مجاز است. و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

در کناره ساعت 2 دکمه تعبیه شده است که با فعال کردن سنسورهای بیوالکتریک در این محصول هوشمند می توانید اطلاعات دقیقی از روند تمرین خود مشاهده کنید.

ویژگی های Samsung Galaxy Watch 5 Pro

رابط کاربری عالی یکی از ویژگی های مهم ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو است که به لطف قابلیت اتصال به گوشی و نصب اپلیکیشنی به نام Samsung Health می توانید اطلاعات متفاوتی در مورد سلامت خود داشته باشید.

استفاده از جی پی اس این امکان را برای افراد فراهم می کند که بتوانند در هر شرایطی به راحتی این اطلاعات را برای دیگران ارسال کنند، البته اگر گوشی هوشمند شما برند سامسونگ باشد، امکان دسترسی به امکانات بیشتری را دارید.

هنگامی که مکان مورد نظر خود را روی این ساعت تنظیم می کنید، در طول مسیر با ایجاد لرزش به شما نشان می دهد که کدام مسیر را طی کنید و این ویژگی در حین دویدن بسیار کاربردی خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های جالب گلکسی واچ 5 پرو این است که با قرار دادن انگشت خود روی سنسور و تبادل الکتریسیته بدن می توانید به اطلاعاتی مانند تراکم استخوان، سطح عضلات و چربی پی ببرید.

با داشتن چنین اطلاعاتی، تصور بهتری از وضعیت جسمانی و سلامت خود دارید و می توانید بر اساس آن فعالیت های ورزشی را برنامه ریزی کنید، علاوه بر این، سنسور آنالیز خواب نیز در این مدل قابل مشاهده است.

گلکسی واچ 5 پرو با استفاده از این سنسور تست هایی را انجام می دهد که شامل میزان خواب عمیق، خواب سبک و اکسیژن خون می شود تا بفهمد خواب شما چقدر خوب است.

تعبیه تراشه W 920 که با استفاده از فناوری 5 نانومتری ساخته شده است، به ساعت هوشمند سامسونگ 5 پرو این امکان را می دهد که به راحتی به تماس های دریافتی پاسخ دهد و موسیقی پخش کند.

نمایش اعلان های گوشی، پشتیبانی از برنامه های مختلف، در دسترس بودن 16 گیگابایت حافظه و ارائه اطلاعات کامل سلامت را می توان از دیگر ویژگی های جذاب این ساعت هوشمند دانست.

درباره عمر باتری Samsung Galaxy Watch 5 Pro بیشتر بدانید

بدون شک یکی از ویژگی های مهمی که در انتخاب ساعت هوشمند اهمیت پیدا می کند ظرفیت باتری و مدت زمان استفاده راحت از این محصول است.

در مقایسه گلکسی واچ 5 پرو با نسخه قبلی متوجه خواهید شد که این ساعت تقریباً بزرگتر است که در واقع 60 درصد از نظر ابعاد تفاوت بین آنها وجود دارد و با توجه به این عدد یک باتری 590 میلی آمپر ساعتی است. در این مدل استفاده شده است.

استفاده از این باتری بر روی اسمارت واچ 5 پرو امکان استفاده از این محصول را تا 80 ساعت ممکن می سازد که در مقایسه با نسخه معمولی واچ 5 حدود 2 برابر است.

البته باید در نظر داشته باشید که اگر GPS، تجهیزات ورزشی و روشنایی تمام صفحه فعال باشند، نمی توان انتظار داشت ساعت تا 80 ساعت شارژ شود.

در واقع، هنگام استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو، اگر همیشه روتر را روشن نکنید، از طرفی سنسورهای ورزشی روی حالت خودکار تنظیم شده باشند، می توانید تا 72 ساعت استفاده عملی از باتری را مشاهده کنید.

نتیجه

یکی از محصولات منحصربفرد سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو است که به دلیل کارکردها و راحتی های متنوع مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

صفحه نمایش 1.4 اینچی، سنسورهای بیوالکتریک، قابلیت برقراری تماس و پخش موسیقی، GPS، باتری با ظرفیت 80 ساعت، ارائه اطلاعات سلامت و بسیاری موارد دیگر در این ساعت هوشمند جذاب به چشم می خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا