آشپزی

طرز تهیه قارچ سوخاری بدون ماست با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه قارچ سوخاری بدون ماست را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه قارچ سرخ شده بدون ماست

قارچ سرخ شده یکی از فست فودهایی است که معمولا به عنوان پیش غذا در کنار غذاهای سنگین مانند پیتزا و همبرگر سرو می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه قارچ سرخ شده بدون ماست برای و سرگرمی روز سایت همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
دکمه قارچ 20 عدد
آرد سفید 1 فنجان
آرد سوخاری پانکو 2 لیوان
اب حدود 1 فنجان
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
زردچوبه، پاپریکا و کره کافی

طرز تهیه قارچ سرخ شده بدون ماست

مرحله اول

من آماده می کنم قارچ سرخ شده خوشمزه ابتدا قارچ ها را شسته و در آبکش می گذاریم تا آب اضافی آنها کاملا گرفته شود. برای تهیه قارچ سرخ شده بهتر است از قارچ های ریز استفاده شود تا آب نشت نکند.

مرحله دوم

در این مرحله آب را به همراه آرد، بکینگ پودر، نشاسته ذرت و کمی نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و فلفل قرمز در ظرف مناسبی می ریزیم سپس با قاشق خوب هم می زنیم تا مواد کاملا یکدست شوند.

سطح سوم

حالا کاسه را به مدت 10 تا 15 دقیقه کنار بگذارید تا مواد استراحت کنند. در همین حین آرد سوخاری پانکو را در یک کاسه بزرگ بریزید و آن را جلوی خود قرار دهید. سپس یک تابه عمیق را روی حرارت بسیار ملایم قرار می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله داخل ماهیتابه روغن می ریزیم به اندازه ای که قارچ ها در حین سرخ شدن در روغن شناور شوند. برای سرخ کردن آرد سوخاری بهتر است از روغن مخصوص استفاده کنید تا قارچ روغن کمتری به خود جذب کند.

مرحله پنجم

بعد از اینکه روغن خوب داغ شد ابتدا قارچ ها را داخل مخلوط آب و آرد بریزید سپس در ظرفی با آرد سوخاری بریزید و خوب هم بزنید تا دور قارچ ها یک لایه ضخیم آرد سوخاری درست شود.

مرحله ششم

حالا قارچ ها را در روغن داغ می ریزیم و می گذاریم سرخ شوند. بعد از اینکه یک طرف قارچ ها سرخ شد، آن ها را برمی گردانیم تا طرف دیگر هم خوب سرخ شود. همه قارچ ها را به همین ترتیب سرخ کنید.

مرحله هفتم

در مرحله آخر قارچ های سرخ شده را از روغن خارج می کنیم سپس آنها را در توری فلزی یا روی پارچه قرار می دهیم تا روغن اضافی قارچ ها کاملا گرفته شود. در آخر قارچ های سرخ شده را با سس دلخواه سرو می کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا