آشپزی

طرز تهیه کاپوچینو +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کاپوچینو

کاپوچینو یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین نوشیدنی های دنیاست که با این آموزش می توانید آن را به راحتی در منزل تهیه کنید. برای دیدن آموزش کامل و گام به گام طرز تهیه کاپوچینو برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
قهوه فوری (نسکافه) 2 قاشق مرباخوری
شیر نر 1 فنجان
قند 2 قاشق غذاخوری
پودر کاکائو نصف قاشق غذاخوری
آب جوش 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه کاپوچینو

مرحله اول

برای تهیه کاپوچینو ابتدا قهوه فوری، شکر و آب جوش را در یک ماگ (فرانسوی) بریزید و مواد را با قاشق به مدت 5 تا 6 دقیقه هم بزنید تا کرم رنگ و کرم رنگ شود. سپس شیر را داخل شیر در حال جوش می ریزیم و روی حرارت ملایم می گذاریم تا گرم شود.

مرحله دوم

مخلوط قهوه و شکر را به طور مساوی در دو فنجان می ریزیم (از آنجایی که مواد کاپوچینو دو نفره است) سپس بعد از اینکه به نقطه جوش رسید شیر را در فرنچ پرس ریخته و به مدت 1-2 دقیقه آرام آرام فشار می دهیم، نصف فنجان می ریزیم. به آنها شیر.

سطح سوم

حالا محتویات فنجان ها را به آرامی با قاشق هم بزنید تا طعم شیر و قهوه با هم مخلوط شوند. کمی از شیر را در کاپوچینوی فرانسوی نگه می داریم و بقیه شیر را به طور یکنواخت داخل لیوان ها می ریزیم و لیوان ها هنوز باید کمی خالی باشند.

مرحله چهارم

شیر را در فرنچ پرس بزنید تا کف کند سپس آن را در لیوان ها بریزید. سپس مقداری پودر کاکائو (یا پودر دارچین) را روی کاپوچینو الک می کنیم یا می توانید با یک شابلون طرح مورد نظر را روی کاپوچینو قرار دهید و نوش جان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا